نشست آسیب‌شناسی و گسترش کتاب‌خوانی در لنگرود برگزار شد
نشست آسیب‌شناسی و گسترش کتاب‌خوانی در لنگرود برگزار شد
طی نشستی در «کتابخانه‌ی شمس لنگرودی» آسیب‌های کتاب‌خوانی و راه‌کارهای جلب شهروندان و ترغیب دانش‌آموزان به استفاده از فضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنگرود بررسی شد.

به گزارش تیترما؛ به دعوت مدیر کتابخانه‌های عمومی «شهرستان لنگرود» فرامرز محمدی‌پور (شاعر و روزنامه‌نگار) ، اسماعیل یکتایی(شاعر) و افشین معشوری (روزنامه‌نگار) با حضور در محل «کتابخانه‌ی آیت‌الله محمدجعفر شمس لنگرودی» طی نشستی ایده‌ها و نظرات‌شان را در خصوص چگونگی ترویج کتابخوانی و استفاده از فضاهای موجود با مدیر اداره‌ی کتابخانه‌های شهرستان در میان گذاشتند.

در ابتدای جلسه «سید مهدی علوی» مدیر کتابخانه‌ی شهرستان ضمن خوش‌آمدگویی اظهار امیدواری کرد با استفاده از تجربیات همه‌ی اهالی فرهنگ لنگرود گام‌های نوینی در جهت رشد فرهنگ کتاب‌خوانی برداشته شود، سپس مدعوین نقطه نظرات‌شان را ارائه دادند.

از موارد مطرح شده در این جلسه می‌توان به «برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص کتاب و کتاب‌خوانی، برگزاری جلسات نقد کتاب نویسندگان و شاعران شهر، مراسم رونمایی کتاب‌های مولفین لنگرودی، راه‌های تشویق دانش‌آموزان و تعامل اداره‌ی کتابخانه‌ها و آموزش و پرورش شهرستان و….» اشاره کرد.

 

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی