مجموعه‌شعر فارسی «بانو ذوالقدری» منتشر شد
مجموعه‌شعر فارسی «بانو ذوالقدری» منتشر شد
نخستین مجموعه‌شعر فارسی «بانو ذوالقدری گلدشتی» با نام «من نمی‌خواهم تو خواب‌آلوده بیدارم کنی» در لنگرود منتشر شد.

بانو ذوالقدری گلدشتی + من نمی خواهم تو خواب آلوده بیدارم کنی + انتشارات یانا

به گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما؛ مدیر انتشارات یانا اعلام کرد: «مجموعه‌شعر من نمی‌خواهم تو خواب‌آلوده بیدارم کنی» نخستین اثر بانو ذوالقدری گلدشتی است که به زبان فارسی منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، «من نمی‌خواهم تو خواب‌آلوده بیدارم کنی» حاوی دو دفتر از سروده‌های این شاعر رحیم‌آبادی است که در یک مجموعه منتشر شده است. دفتراول این مجموعه غزل‌هایی است که «تبسم شیرین» نامیده شده و دفتر دوم مجموعه‌یی از مثنویات این شاعر است که «بوی فرقت» نام گرفته است.

«من نمی‌خواهم تو خواب‌آلوده بیدارم کنی» با قطع رقعی، ۱۲۸ صفحه، با تیراژ ۷۰۰ جلد با دو قیمت ۱۲۰ هزارتومان(جلد شومیز) و ۱۵۰ هزار تومان (جلد گالینگور) چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بانو ذوالقدری گلدشتی، متولد ۱۳۳۷ از شاعران شرق گیلان است که پیش از این دو کتاب از او با نام‌های «هاگو واگو» (۱۴۰۰) و «دل دبو گب»(۱۴۰۱) در حوزه‌ی شعر گیلکی توسط انتشارات یانا منتشر شده است.

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • منبع خبر : اختصاصی