«رسانه‌شناسی و رسانه‌نگاری» منتشر شد
«رسانه‌شناسی و رسانه‌نگاری» منتشر شد
کتاب رسانه‌شناسی و رسانه‌نگاری تازه‌ترین اثر روزنامه‌نگار اهل لنگرود در انتشارات یانا منتشر شد.

رسانه شناسی و رسانه نگاری + افشین معشوری

به گزارش تیترما؛ انتشارات یانا اعلام کرد «رسانه‌شناسی و رسانه‌نگاری» نوشته‌ی افشین معشوری در این نشر منتشر شده است.

بر اساس خبر، رسانه‌شناسی و رسانه‌نگاری از یک مقدمه و یک پیش‌درآمد در حوزه‌ی رسانه و دارای چهار فصل با عنوان‌های خبرنویسی(فصل اول)، گزارش‌نویسی(فصل دوم)، اصول و فنون مصاحبه(فصل سوم) و روابط‌عمومی در پیوند با خبرنگاری (فصل چهارم) است.

گفتنی است مباحثی مانند «خبرنگار کیست؟»، «چگونه خبر بنویسیم؟» و مفاهیمی نظیر تیتر، لید، سبک‌های خبرنویسی، در فصل اول، و «گزارش چیست؟»، سبک‌های  گزارش‌نویسی»، «مراحل گزارش‌نویسی»، «شیوه‌های نگارش گزارش خبری» و… در فصل دوم این کتاب آمده است.

اصول و فنون مصاحبه و مشخصات فردی و حرفه‌یی مصاحبه‌کنندگان در فصل سوم و تفاوت‌های کارمندان روابط عمومی و خبرنگاران در فصل پایانی کتاب به شکل مبسوط توضیح داده شده است.

«رسانه‌شناسی و رسانه‌نگاری» با تعداد صفحات ۱۷۶، قطع رقعی، جلد شومیز و قیمت پشت جلد ۱۷۰ هزارتومان در دسترس علاقه‌مندان به کار حرفه‌یی رسانه قرار گرفته است.

افشین معشوری، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی کتاب‌های «نگارش خبر و شبکه‌های اجتماعی»، «مقدمه‌ی شناخت حقوق رسانه‌و فرهنگ»، شیوه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی»، «خودآموز خبرنگاری» و «مصاحبه و خبرنویسی» در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی و تبلیغات و مدرس دانشگاه است.

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی