به هر نفر ۵۵ هزار تومان پرداخت می‌کنیم
به هر نفر ۵۵ هزار تومان پرداخت می‌کنیم
رییس سازمان برنامه‌وبودجه پس از افزایش نرخ بنزین از واریز 55 هزارتومان به ازای هر نفر به حساب یارانه‌ی نقدی خانوار خبر داد.

 


به گزارش بانانیوز، محمدباقر نوبخت پس از اعلام قیمت‌های جدید بنزین، اظهارداشت: رییس‌جمهور تاکید کرد اگر قرار است قیمت‌ها اصلاح شود، همه‌ی منابع به خود مردم پرداخت شود و از این جهت در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصویب شد ۱۰۰ درصد منابع حاصل از اصلاح قیمت‌ها و سهمیه‌بندی به صورت حمایت معیشتی به خانوارهای مورد نظر توزیع می‌شود.
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این‌‌که بیش از ۱۸ میلیون خانوار از این کمک معیشتی بهره‌مند می‌شوند، گفت: همه‌ی منابع حاصل از این برنامه را در حسابی با همین عنوان نزد خزانه‌داری واریز می‌شود و وزارت رفاه هم موظف شد لیست خانوارهایی که در مجموعه ۱۸ میلیون خانوار قرار می‌گیرند را آماده کند.
وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه موظف شد عینا همه منابع را بین خانوارها،‌ خانوارهای یک نفره تا ۵ نفره، ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان (برای خانوار ۵ نفره) در هر ماه پرداخت کند.
وی اضافه کرد: حداکثر یک هفته تا ۱۰ روز آینده همه وجوه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به گزارش فارس، بنا بر اعلام دولت، افزایش یارانه برای خانوارهای ۱ نفره ۵۵ هزار تومان، برای خانوارهای ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوارهای ۳ نفره ۱۳۸ هزار تومان،‌ خانوارهای ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای ۵ نفره و بیش‌تر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

بیش‌تر بخوانید: