علی آقامحمدی بعد از سال‌ها به استقلال بازگشت
علی آقامحمدی بعد از سال‌ها به استقلال بازگشت
«علی آقامحمدی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده‌ی اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی به هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال افزوده شد.

علی آقامحمدی+ استقلال +مجلس تشخیص مصلحت نظام

به گزارش تیترما؛ مجمع هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال روز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ در شرایطی برگزار شد که علی آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام برای سروسامان دادن به هیئت مدیره استقلال به جمع مدیران ارشد آبی‌پوشان اضافه شد.

بر اساس خبر ایرنا، این نشست با یک اتفاق بزرگ همراه شد، علی آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام که در اواخر دهه ۶۰ و ۷۰ در باشگاه استقلال حضور داشت و روزهای خاطره انگیزی را برای این باشگاه رقم زد بار دیگر به جمع مدیران ارشد آبی‌پوشان اضافه شد.

وزارت ورزش و جوانان برای سروسامان دادن به اختلافات و حاشیه‌های هیات مدیره باشگاه استقلال او را به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد که در کارنامه‌اش یک قهرمانی و نایب‌قهرمانی در آسیا و چند قهرمانی داخلی به همراه استقلال دیده می‌شود.

به طور حتم علی آقامحمدی با رای اکثریت هیات مدیره استقلال به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب خواهد شد. همچنین علیرضا خانی عضو هیات مدیره استقلال که در هفته‌های اخیر با سایر اعضا به اختلاف خورده و چد مصاحبه علیه مدیریت استقلال انجام داد از هیات مدیره کنار گذاشته شد.

اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به ریاست علی آقامحمدی به زودی برگزار و سایر تغییراتی رخ خواهد داد.

  • منبع خبر : ایرنا