اسماعیل حلالی: از اول با گلر خارجی مخالف بودم!
اسماعیل حلالی: از اول با گلر خارجی مخالف بودم!
پیشکسوت پرسپولیس گفت: از روز اول با قرارداد رادوشوویچ و گلر دوم خارجی مخالف بودم.

اسماعیل هلالی

به گزارش تیتر ما و به نقل از رکنا ورزشی؛ اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تغییرات مدیریتی پرسپولیس اظهار داشت: چون در پرسپولیس سمت دارم هفته پیش دو بار به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده ام از من خواسته اند فقط در رابطه با مسائل فنی صحبت کنم.

حلالی در رابطه با عملکرد سرخپوشان در نیم فصل اول عنوان کرد: پرسپولیس در ابتدای فصل نفرات بسیار قوی را از دست داد و مجبور شد نفرات متوسطی را جایگزین آن ها کند و رشد بدهد. آن هفته هایی که تیم نتیجه نمی گرفت هم نظرم این بود که تیم موفق عمل کرده است چرا که با بضاعتی که امسال پرسپولیس دارد همین که جزو مدعیان است می توان گفت کولاک کرده اند.

بعد از شکست مقابل الهلال جمع کردن تیم کار خیلی سختی بود که آقای گل محمدی به درستی این کار را انجام داد. کادرفنی تا کنون هم به لحاظ نتیجه و هم به لحاظ رشد بازیکنان، فوق العاده عمل کرده اند و در ادامه بهتر از این هم خواهند شد.

وی افزود: عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس اوایل خوب نبود و این مسئله هم به زعم من طبیعی بود. بازیکنان وقتی به پرسپولیس می آیند تازه متوجه می شوند به چه باشگاه بزرگی آمده اند. بازیکنان تاجیک هم عملکرد فوق العاده ای داشتند باور نمی کردم که انقدر قوی عمل کنند، آن ها هم نشان داده اند که روز به روز بهتر می شوند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس یک تیم کامل است که فوتبال ۱۱ نفره بازی می کند‌. زمانی که توپ را از دست می دهند همه به تکاپو می افتد و در طول بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کنند. سالهای گذشته پرسپولیس گل های کمتری دریافت می کرد اما امسال به دلیل تغییراتی که داشتیم ساختار دفاعی ما به هم ریخت که این مسئله هم به تدریج در حال حل شدن است. در هر صورت نقطه ضعف پرسپولیس این است که یکی دو بازیکن را از دست داده مثل آل کثیر که باید به جای او بازیکن گرفته شود و به نظر من یک پلی میکر هم نیاز داریم این دو بازیکن گرفته شوند شرایط از نیم فصل اول هم بهتر می شود.

سرمربی امیدهای پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد رادوشوویچ بیان کرد: رادو را دوست دارم اما از روز اول با قرارداد او و تصمیمی که باشگاه گرفت که گلر دوم خارجی بیاورند و هزینه کنند مخالف بودم‌! در تیم امید پرسپولیس گلری دارم که به لحاظ کیفیتی شاید ۱۰ درصد از رادو پایین تر باشد که با تمرین و تلاش می تواند به او برسد آن هم با مبلغ ۲۵ میلیون نه قرارداد میلیاردی که با شکایت دست پرسپولیس را در حنا بگذارد!