ادموند اختر: دلیل این همه بدهی «استقلال و پرسپولیس» چیست؟
ادموند اختر: دلیل این همه بدهی «استقلال و پرسپولیس» چیست؟
اقداماتی که برای رساندن شرایط تیم‌ها به استاندارد AFC انجام می شود، باید سال‌ها قبل انجام می‌شد!

استقلال

به گزارش تیترما؛ ادموند اختر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص شرایط استقلال در آستانه هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال تا هفته چهاردهم شرایط خوبی داشته و توانسته جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. امیدوارم بتوانند ۳ امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان که اخیرا حواشی زیادی داشته و شرایط مناسبی ندارد را هم بگیرند و به طور قطع قهرمان نیم فصل شوند، هر چند به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند ولی این جایگاه به لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می کند. ما باید دنبال آن باشیم تا با بازی های خوب امتیازات را جمع کرده و در پایان فصل قهرمان شویم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های آسیایی عنوان کرد: این اتفاقات و اقداماتی که برای رساندن شرایط تیم ها به استاندارد ای اف سی انجام می شود باید سال ها قبل انجام می شد! شاید حذف از آسیا اتفاق خوبی باشد و باعث شود زیر ساخت ها اصلاح شوند و شرایط تیم ها بهتر شود که در این صورت تلخی این اتفاق برای ما کمتر خواهد شد. آقای وزیر از فرصت ۱۰ روزه برای حل این مشکلات خبر داده اند نمی دانم خبر تا چه حدی درست است ولی اگر امکان حل مشکل وجود داشته باشد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا برگردند بهترین اتفاق ممکن خواهد بود.

اختر درباره عواقب حذف تیم ها از رقابت های آسیایی اذعان داشت: هواداران دو تیم لذت دیدن این رقابت ها را با حضور تیم های محبوب‌ شان از دست می دهند و از آن مهم تر بازیکنان با تمام وجود جنگیده اند تا بتوانند به دیدارهای آسیایی راه پیدا کنند، بدرخشند و مورد توجه تیم های خارجی قرار بگیرند یا حتی به تیم ملی راه پیدا کنند که با حذف از این رقابت ها این امکان از بین می رود و قطعا این مسئله در روحیه بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص تعیین بودجه ۴ برابری برای پرسپولیس در مقایسه با استقلال بیان کرد: در مورد مبلغ بودجه های تعیین شده اطلاعی ندارم اما چیزی که می دانم این است که در سال های اخیر همواره دو باشگاه به بازیکنان و مربیان مختلف بدهی داشته اند و اگر چنین بودجه ای دریافت می کنند دلیل این همه بدهی چیست؟!

 

خبرنگار:سارا افشار

 

  • منبع خبر : اختصاصی