آقایان، الان مردم به شما نیاز دارند
آقایان، الان مردم به شما نیاز دارند
از پکیج‌های اهدایی‌ مجلس استفاده کنید و به سری به حوزه‌ی انتخابیه‌تان بزنید، شاید مرهمی بر زخم آن‌هایی که در همین دوره به شما رای دادند و انتخاب نشدید، باشید.

افشین معشوری

 

 

افشین معشوری

چند روزی از اعلام رسمی اپیدمی کرونا در کشور می‌گذرد؛ اما در برخی از شهرهای «گیلان» که بعد از «قم» دومین استان کشور در شیوع این ویروس است؛ هنوز خبری از اقدامات اساسی برای مهار این غول بی‌صدای چینی نیست.
این یادداشت در حالی نوشته می‌شود که سپاه پاسداران اعلام کرده است تا یک هفته‌ی دیگر بیمارستان صحرایی‌اش را در استان گیلان راه‌اندازی خواهد کرد، اقدام درستی که به‌جا بود پیش‌تر و بیش‌تر توسط نهادهای نظامی و حتی انتظامی مانند ارتش، نیروی انتظامی و سپاه انجام می‌شد که البته همین اقدام نیز جای تقدیر دارد.
دیگر اقدام اعلام شده تا این لحظه که می‌تواند به کاستن از انتشار بیش از پیش «کرونا» کمک کند، اعلام سپاه قدس گیلان مبنی بر در اختیار قراردادن پک‌هایی است که بخشی از هزینه‌اش را نیز سپاه تقبل خواهد کرد، اگر چه تا لحظه‌ی نگارش این یادداشت شخصا موردی مبنی بر دریافت آن ندیده‌ام.
آن‌چه در این میان مغفول مانده است این‌که خبری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیست. از برخی شهرها، به ویژه شهرهایی که نمایندگان‌شان از «کاندیداهای مجلس یازدهم» شکست خورده‌اند؛ خبر می‌رسد نمایندگان شکست خورده به جای حضور در میدان و کاستن از آلام مردم، در تهران به دنبال «شکایت و بازشماری صندوق‌های رای» هستند که اگر چنین خبرهایی صحت داشته باشد؛ اوج بی‌مسئولیتی و کج‌سلیقگی آقایان است.
اگر نماینده‌یی در سخت‌ترین شرایط محیطی کنار مردم حوزه‌ی انتخابیه‌اش نباشد، به چه کار می‌آید؟ این در حالی است که فرزندان غیرت‌مند جامعه در لباس پزشکی، پرستاری و سایر کادرهای درمانی با کم‌ترین امکانات در حال خدمت‌رسانی به مراجعین اند و شوربختانه گاهی خود نیز مبتلا می‌شوند.


آقایان نماینده! شما مسئولید. در شرایط عادی همه می‌توانند لاف مردم‌دوستی بزنند، اما امروز که موکلین‌تان نیازمند شما هستند، از پکیج‌های اهدایی‌ مجلس استفاده کنید و به سری به حوزه‌ی انتخابیه‌تان بزنید، شاید مرهمی بر زخم آن‌هایی که در همین دوره به شما رای دادند و انتخاب نشدید، باشید. شما هنوز تا آغاز دوره‌ی بعد مجلس شورای اسلامی نماینده‌ی مردم‌اید، اگر فکر موکلین‌تان نیستید، به حقوقی که از بیت‌المال می‌گیرید فکر کنید.

  • نویسنده : افشین معشوری
  • منبع خبر : اختصاصی