فتح‌الله‌زاده: سلب میزبانی از ایران قابل پذیرش نیست
فتح‌الله‌زاده: سلب میزبانی از ایران قابل پذیرش نیست
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یک تصمیم سیاسی است و به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

 

به گزارش تیترما، «علی فتح‌الله‌زاده» در گفت‌وگو با  ایرنا اظهار داشت: ایران کشور امنی است و گرفتن امتیاز میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به بهانه ناامنی، بهانه‌ای واهی و به دور از واقعیت است.

عضو هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا که یک بحرینی است، در اتخاذ این تصمیم نقش مهمی داشته و اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: شیخ سلمان به دنبال این است میزبانی بازی ایران و بحرین در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ایران گرفته شود زیرا آن‌ها از رویارویی با ایران در ورزشگاه آزادی هراس دارند.

وی تاکید کرد: عزت و کرامت ایرانی بر هر اصل دیگری ارجحیت دارد و باید اصول و عقاید خودمان را حفظ کرده و اجازه ندهیم بزرگی ایران زیر سوال برود.

در این باره یادداشت اختصاصی تیترما را بخوانید

عضو هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال در پایان گفت: همان‌طور که باشگاه استقلال موضع خود را اعلام کرده است در صورتی که در تصمیم مذکور تجدید نظر صورت نگیرد، استقلال نیز همچون سه تیم دیگر در این رقابت‌ها شرکت نخواهند کرد.