از مجموعه‌شعر «گیله‌برازه» رونمایی شد
از مجموعه‌شعر «گیله‌برازه» رونمایی شد
در آیینی با حضور اندیشمندان، فرهیختگان و شاعران گیلانی از مجموعه‌شعر گیله‌برازه در رشت رونمایی شد.

انتشارات یانا + نشر یانا + گیله برازه

به گزارش تیترما؛ روز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در آیینی با حضور علاقه‌مندان به ادبیات در خانه‌ی فرهنگ گیلان از مجموعه‌شعر گیله برازه که به کوشش «مهرداد پیله‌ور» منتشر شده است، رونمایی شد.

گیله‌برازه مجموعه‌یی گیلکی است که مهرداد پیله‌ور از ۵۵ شاعر گیلکی‌سرا گزینش کرده و به تازگی به چاپ سپرده است.

انتشارات یانا + گیله برازه + مهرداد پیله ور

مجموعه‌شعر گیله‌برازه را انتشارات یانا در لنگرود با ۲۲۴ صفحه، قطع رقعی، کاغذ بالک و جلد شومیز به قیمت ۱۷۰ هزارتومان به علاقه‌مندان به ادبیات عرضه کرده است.

مهرداد پیله‌ور خمامی متولد ۱۳۴۲ از شاعران بنام گیلان است که پیش از این ۶ مجموعه‌شعر با نام‌های «هم‌آغوشی نگاه در رقص ماه، از نگاه تو تا نگاه آفتاب، پنجره‌ن پا خسته بود، تی‌تی نار، صدای پای تو را می‌بوسم و اَ آسمانا نوفروشم» از او منتشر شده است.

مدیر انتشارات یانا در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی