یک عنوان کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی در لنگرود منتشر شد
یک عنوان کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی در لنگرود منتشر شد
بر اساس اعلام نشر یانا، کتاب«مدیریت خشم برای فرزندپروری آسان» در لنگرود منتشر شد.

شقایق هاشمی شکفته+ سامره خطیب

به گزارش تیترما؛ انتشارات یانا لنگرود اعلام کرد: «مدیریت خشم برای فرزندپروری آسان» نوشته‌ی میشل استوارت و ترجمه‌ی «سامره خطیب و شقایق هاشمی شکفته» در روزهای اخیر به بازار کتاب عرضه شده است.

«مدیریت خشم برای فرزندپروری آسان» دارای شش فصل با نام‌های «خشم چیست، روش‌های فرزندپروری، چه کاری باعث عصبانیت شما می‌شود، رام کردن هیولای درون، هوش هیجانی و ایجاد ارتباط» است.

«مدیریت خشم برای فرزندپروری آسان» با قطع رقعی، ۸۰ صفحه و قیمت پشت جلد ۶۰۰۰۰ تومان وارد قفسه‌ی کتاب‌فروشی‌ها شده است.

سامره خطیب متولد ۱۳۶۳ و دانش‌آموخته‌ی روان‌شناسی‌ست و شقایق هاشمی شکفته متولد ۱۳۵۹ و دانشجوی دکترای روان‌شناسی‌ست و پیش از این کتاب «هنردرمانی و مراقبت در سرطان» با ترجمه‌ی وی در نشر یانا منتشر شده است.

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی