«دریای کاسپین، تاج زرین ایران» منتشر شد
«دریای کاسپین، تاج زرین ایران» منتشر شد
یک عنوان کتاب با نام «دریای کاسپین، تاج زرین ایران» در حوضه‌ی جغرافیا و محیط زیست ایران در لنگرود منتشر شد.

علی گلوائی لنگرودی

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگی تارنمای تیترما؛ کتاب «دریای کاسپین، تاج زرین ایران» نوشته‌ی «علی گلوائی لنگرودی» توسط انتشارات یانا در لنگرود چاپ و به ویترین کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

مدیر نشر یانا با اعلام این خبر افزود: علی گلوایی در این کتاب به موضوعاتی چون مالکیت دریای کاسپین(خزر) از دوران پیش از اسلام تا کنون، محیط زیست حوضه‌ی کاسپین، گونه‌های جانوری، پرندگان و ماهیان پرداخته است.

به گفته‌ی مدیر انتشارات یانا؛ «دریای کاسپین، تاج زرین ایران» با قطع رقعی، جلد شومیز، ۷۲ صفحه و قیمت پشت جلد ۵۰ هزار تومان روانه‌ی بازار شده است.

علی گلوایی لنگرودی

علی گلوایی لنگرودی از دبیران پیشکسوت شهرستان لنگرود و متولد ۱۳۲۲ است که سابقه‌ی سال‌ها تدریس در دبیرستان‌های شهرستان‌های لنگرود و رودسر را در کارنامه دارد.

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی