انتشار «مامان من می‌ترسم» در حوزه‌ی روان‌شناسی کودک
انتشار «مامان من می‌ترسم» در حوزه‌ی روان‌شناسی کودک
یک عنوان کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی کودکان با نام «مامان من می‌ترسم» در نشر «یانا»ی لنگرود منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

مامان من می ترسم+ مریم برزگر چالکیاسری

به گزارش تیترما؛ مریم برزگر نویسنده‌ی کتاب «مامان من می‌ترسم» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تیترما با اعلام این خبر گفت: مامان من می‌ترسم پژوهشی کاربردی در حوزه‌ی روان‌شناسی خردسالان، کودکان و نوجوانا تا رده‌ی سنی زیر ۱۸ سال است و کوشیده‌ایم به پرسش‌های والدین برای تربیت فرزندان‌شان پاسخ بدهیم.

برزگر هم‌چنین افزود: کتاب دارای ۵ فصل با نام‌های «تاریخچه‌ی مطالعه کودکان، ترس چیست؟، ترس کودکان در سنین مختلف، اختلالات مرتبط با ترس و اضطراب و راه‌های پیشگیری» است.

«مامان من می‌ترسم» با ۹۸ صفحه، قطع رقعی، جلد شومیز و قیمت پشت جلد ۷۵ هزار تومان در انتشارات یانا لنگرود منتشر شده است

گفتنی است؛ مریم برزگر چالکیاسری دانش‌آموخته‌ی روانشناسی  و متولد ۱۳۷۶ است و «مامان من می‌ترسم» نخستین اثر نگارشی اوست که با هم‌کاری «محمدعلی ثمره غلامی» متولد ۱۳۷۸ و دانش‌آموخته رشته‌ی روانشناشی منتشر می‌شود.

 

 

مدیر انتشارات یانا نیز در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • منبع خبر : اختصاصی