وحید قلیچ: هیچ‌کس از من پرسپولیسی‌تر نیست
وحید قلیچ: هیچ‌کس از من پرسپولیسی‌تر نیست
وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در خصوص حواشی پیش آمده ناشی از حضور او در تمرین استقلال به ایرنا گفت هیچ‌کس از من پرسپولیسی‌تر نیست.

وحید قلیچ و ساپینتو

به گزارش تیترما؛ ابرنا نوشت: وحید قلیچ را می‌توان این روزها یکی از پرحاشیه ترین پیشکسوتان فوتبال ایران دانست. دروازه‌بانی که در فضای مجازی هیاهوی زیادی دارد و با برخی اقدامات مانند حضور در تمرین استقلال و صحبت علیه علیرضا بیرانوند باعث شده تا هواداران پرسپولیس را ناراحت کند. چند روز پیش هم فیلمی در فضای مجازی وایرال شده که در آن نشان می‌داد قلیچ از دست ناصر محمدخانی دلخور است و نمی‌خواهد با او دست بدهد. گفت‌وگوی قلیچ در خصوص ماجراهای اخیر را می‌خوانید.

چند روز پیش یک فیلم قدیمی در فضای مجازی دست به دست شد که شما از دست دادن با ناصر محمدخانی امتناع می‌کنید. آیا اختلافی با او دارید؟

اصلا او بزرگ ماست و من هنوز هر جا او را ببینم برای من قابل احترام است. او همیشه برای من «ناصرخان» است.

پس ماجرا چه بود؟

آن یک فیلم قدیمی و مربوط به تمرین تیم پیشکسوتان بود. اول من به او سلام کردم که جواب نداد و من هم بعد از آن نمی‌خواستم جواب سلام بدهم. آن فیلم برای قدیم بوده و تمام شده است.

پس از حضورتان در تمرین استقلال ناصر محمدخانی صحبت‌هایی را علیه شما انجام داد. ناراحت نشدید؟

هر کس آزاد است هر چه دوست دارد بگوید. من که نمی‌توانم در مورد اظهار نظر بقیه حرف بزنم. ناصر خان همیشه برای من قابل احترام بوده و هست.

پس از دربی هم صحبتی در مورد رفتار بیرانوند داشتید که باعث شد به شما در فضای مجازی حمله شود.

نمی دانم چرا هر کاری من می‌کنم از کاه کوه می‌سازند. بیرانوند دوست من است و مانند پسر من می‌ماند. همیشه با او ارتباط خوبی داشتم. من فقط گفتم که رفتار او درست نیست که وقتی یک پدر و فرزند ناراحت هستند اینگونه جلوی آنها شادی کنیم. دل شکستن هنر نیست و شاید با این رفتار، غرور یک پدر مقابل فرزندش خورد شود. من با این رفتار مشکل دارم وگرنه بیرانوند از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است.

حضورتان در تمرین استقلال هم خبرساز شد.

ابتدا این را بگویم که از من پرسپولیسی‌تر هیچکس نیست. استقلال هم همشهری و هم دوست ما است. رقابت ما داخل زمین است و خارج زمین دوست هستیم.

برای ریکاردو ساپینتو جالب نبود که به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به تمرین آنها رفتید؟

اتفاقا به ساپینتو هم گفته بودند که من پرسپولیسی هستم. او هم استقبال کرد و از دوستی بیشتر ما پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها بیرون زمین صحبت کرد. او واقعا حرفه‌ای بود. وقتی یک خارجی چنین اعتقادی داشت، برای من واقعا جالب بود.

او را چطور مربی‌ای دیدید؟

ساپینتو واقعا حقش است که در سطح ملی ما فعالیت کند چرا که تیم او فوتبال با کیفیتی به نمایش می‌گذارد و به بالا رفتن کیفیت فوتبال ما کمک کرده است.

یعنی از رفتن به تمرین استقلال پشیمان نیستید؟

اصلا. متاسفانه من را از ظاهرم قضاوت می‌کنند و این کار درست نیست. ببینید درون افراد چه چیزی می‌گذرد. من را از روی ظاهرم قضاوت نکنید. همه فوتبالی‌ها با هم دوست هستیم.

احمدرضا عابدزاده هم چندسال شاگرد شما بود اما هیچ وقت ندیدیم با شما ارتباطی داشته باشد.

او دور از هیاهو است و همیشه دنبال پیشرفت فرزندش است. تمرکز احمدرضا روی امیر است و دنبال فضای مجازی و این چیزها نیست.

  • منبع خبر : ایرنا