از کتاب «هنرهای صناعی شهرستان رامسر» رونمایی شد
از کتاب «هنرهای صناعی شهرستان رامسر» رونمایی شد
عصر روز پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱ خورشیدی در سالن شهید سلیمان نژاد اداره آموزش و پرورش شهرستان رامسر از کتاب «هنرهای صناعی شهرستان رامسر» نوشته‌ی یزدان موسی‌پور رونمایی شد.

یزدان موسی پور

به گزارش خبرنگار تیترما از رامسر؛ در این آیین که به میزبانی سازمان مردم نهاد انجمن اهل قلم شهرستان رامسر و با حضور جمعی از فرهنگ دوستان آغاز شد؛ سید مهدی سجادی رییس هیئت مدیره انجمن اهل قلم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین به تشریح فعالیت‌های انجمن اهل قلم رامسر پرداخت.

پس از سجادی،دکتر مصطفی رستمی استاد دانشگاه مازندران، دکتر میثم نوائیان مدیر موزه‌های استان گیلان، افشین معشوری روزنامه‌نگار و مدیر نشر یانا و یزدان موسی پور نویسنده‌ی کتاب، به ترتیب درباره‌ی موضوع و محتوای کتاب سخنرانی کردند
همچنین در ادامه‌ی این همایش فرهنگی و علمی، نماهنگی با موضوع کارنامه پژوهشی یزدان موسی پور پخش شد و  جمشید لرد قطعه‌ای از موسیقی گیلکی را به صورت زنده اجرا کرد.

یزدان موسی پور

پایان بخش این آیین، رونمایی از کتاب «هنرهای صناعی شهرستان رامسر با تاکید بر نقش‌مایه‌های آن»  و عرضه برای علاقه‌مندان و جشن امضا توسط مولف بود.

«هنرهای صناعی شهرستان رامسر» را انتشارات یانا در لنگرود منتشر کرده است و یزدان موسی‌پور متولد ۱۳۵۰ در محله‌ی تلارسر رامسر و از فرهنگیان این شهرستان، مدرس دانشگاه و پژوهشگر است.

 

خبرنگار: رامین معشوری

  • نویسنده : رامین معشوری
  • منبع خبر : اختصاصی