مجموعه‌شعر «دارکوب‌ها راست می‌گفتند» منتشر شد
مجموعه‌شعر «دارکوب‌ها راست می‌گفتند» منتشر شد
انتشارات «یانا»ی لنگرود از انتشار مجموعه‌شعر «دارکوب‌ها راست می‌گفتند» سروده‌ی «افشین معشوری» خبر داد.

دارکوب ها راست می گفتند افشین معشوری

به گزارش تیترما؛ انتشارات یانا در روزهای پایانی بهمن ۱۴۰۱ از انتشار مجموعه شعر سپید «دارکوب‌ها راست می‌گفتند» خبر داد.

دارکوب‌ها راست می‌گفتند شامل ۵۷ شعر کوتاه افشین معشوری است که بخشی از سروده‌های سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰ این شاعر را در بر می‌گیرد و به مضامین عاشقانه، اجتماعی و…می‌پردازد و اغلب کوتاه است.

معشوری در یادداشت صفحات آغازین کتاب نوشته است؛ بر خلاف سایر دفاتر شعرم که تاکنون منتشر شده است، در «دارکوب‌ها راست می‌گفتند» سعی شده است ذایقه‌ی مخاطب امروزی (که به نوشته‌های کوتاه رغبت بیش‌تری نشان می‌دهد) نیز درنظر گرفته شود و به همین دلیل اغلب شعرهای این دفتر کوتاه است.

دارکوب‌ها راست می‌گفتند با ۱۰۲ صفحه در قطع جیبی و با فرمت جلد شومیز به قیمت ۶۰ هزار تومان و گالینگور به قیمت ۷۰ هزار تومان توسط انتشارات یانا منتشر شده است و جدای از کتابفروشی‌ها، قابل تهیه از طریق سایت اینترنتی نشر یانا به آدرس www.yanaapub.ir  و یا شماره تلفن‌های  ۰۹۱۱۵۵۹۹۴۰۴ -۰۱۳۴۲۵۵۵۲۲۳ است.

گفتنی است افشین معشوری؛ روزنامه‌نگار، داستان‌نویس و شاعر لنگرودی متولد ۱۳۴۸ است و پیش از این سه مجموعه‌شعر با عنوان «سیاهی‌های زمین را خط نمی‌زنم، نشر آوای غزل»، «ترانه‌یی برای ماه‌منیر، نشر آوای غزل» و «کجای جهان بودیم روبسپیر، نشر مینوک» منتشر کرده است و دارکوب ها راست می‌گفتند چهارمین مجموعه شعر اوست.

وی هم‌چنین سه مجموعه‌داستان با نام‌های «باد ترانه‌یی می‌خواند، نشر صریر(چاپ اول) و نشر یانا (چاپ دوم)»، اعتراض وارد نیست، نشر یانا» و «ماهی، مینو و دیگران، نشر یانا» منتشر کرده است.

از دیگر آثار این نویسنده‌ی لنگرودی می‌توان به «نگارش خبر و شبکه‌های اجتماعی، نشر آوای غزل»، خبرنویسی و مصاحبه، نشر الهام اندیشه» و «مقدمه‌ی شناخت حقوق رسانه و فرهنگ، نشر یانا» اشاره کرد.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی