حسن روشن: نقطه ضعف ساپینتو برطرف شد
حسن روشن: نقطه ضعف ساپینتو برطرف شد
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.

مهدی قائدی

به گزارش تیترما؛ حسن روشن درگفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر پیکان تهران گفت: استقلال هفته به هفته بهتر می شود و ما شاهد یک فوتبال کاملا متفاوت از این تیم هستیم. آبی ها نسبت به گذشته هماهنگی خیلی خوبی پیدا کردند و در هر بازی می بینیم که هم روان بازی می کنند و هم به سه امتیاز دست پیدا می کنند.

وی افزود: زدن ۱۲ گل در ۴ بازی نشان از قدرت هجومی آبی پوشان دارد. مهدی قائدی یکی از عناصر مفید آبی پوشان در هفته های اخیر بوده و توانسته با گلزنی هایش روند رو به رشدی را برای استقلال بوجود بیاورد.

این کارشناس فوتبال گفت: قائدی همه را امیدوار کرده و اعتقاد دارم اگر همین روند را ادامه دهد هم می تواند بهترین بازیکن لیگ شود و هم به آقای گلی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: استقلال در تمام خطوط به یک هماهنگی کامل رسیده است، آرش رضاوند که انتقادات زیادی در دور رفت از او می شد حالا در پست جدید به یک مرد همه کاره تبدیل شده است و هر بازی شاهد گلزنی و هم ارسال پاس هایی که منجر به گل می شود هستیم البته سعید مهری و روزبه چشمی هم تاثیر بسزایی در موفقیت استقلال دارند و امیدوارم آبی ها بتوانند این روند را در ادامه لیگ هم ادامه دهند.

روشن در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که در پایان دیدار استقلال و پیکان رخ داد، افزود: متاسفانه این اتفاقات در فوتبال ما به یک عادت تبدیل شده است. مربیانی که در نتیجه گیری دچار مشکل می شوند به سمت جار و جنجال و هیاهو روی می آورند و می خواهند اشتباهات خود را با جنجال پوشش دهند. کادر فنی تیم های ایران باید صبور باشند زیرا این اتفاقاتی که در کنار زمین رخ می دهد کاملا در عملکرد بازیکنان در داخل زمین تاثیر می گذارد و این تنها باعث خواهد شد تا تیم ها متضرر شوند.

سرمربی پرتغالی استقلال

کارشناس فوتبال در مورد محرومیت دوباره ساپینتو هم گفت: او تنها مربی خارجی در ایران است که با گذشت ۲۰ بازی ۶ بار محروم شده است. متاسفانه این روند باعث شده تا هم او دچار محرومیت شود و هم جریمه نقدی پرداخت کند. اعتقاد دارم مدیران باشگاه استقلال باید با او صحبت کنند، شرایط را به او بگویند تا او بتواند با آرامش در کنار زمین، کارهای فنی اش را انجام دهد. سرمربی آبی پوشان مرد تندخویی است، زود از کوره در می رود و مهار کردن آن مشکل می شود. بنابراین باید با او صحبت کرد تا دیگر شاهد محرومیت او تا پایان فصل نباشیم.

وی در مورد دیدار دوشنبه آینده استقلال برابر ملوان بندرانزلی از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: استقلال در لیگ و در دو بازی رفت و برگشت ملوان را شکست داده است اما تفاوت های بسیار بین جام حذفی و لیگ وجود دارد. به طور حتم ملوان برای جبران می آید تا بتواند هم استقلال را شکست دهد و هم به مرحله بعد صعود کند. ساپینتو و بازیکنانش هم می دانند که نزدیک ترین راه رسیدن به قهرمانی، جام حذفی است. تیمی که با ۵ گل می تواند جام را بالای سر ببرد. آبی ها باید دو برد مقابل ملوان در لیگ را کاملا کنار گذاشته و تمام تمرکزشان را برای پیروزی در این دیدار بگذارند تا بتوانند به مرحله بعد صعود کنند.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: با پیروزی سپاهان برابر ذوب آهن حالا این تیم سه امتیاز از سرخابی ها پیش افتاده است. هفته های آینده با توجه به شرایط سرخابی ها و سپاهان، لیگ دیدنی تر خواهد شد. بنابراین استقلال اگر می خواهد به قهرمانی دست پیدا کند باید همین روند بردهایش را ادامه دهد تا بتواند با حمایت هوادارانش در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر