تازه‌ترین شماره‌ی «فصل‌نامه‌ی خرد ورز» منتشر شد
تازه‌ترین شماره‌ی «فصل‌نامه‌ی خرد ورز» منتشر شد
صد و سیزدهمین شماره‌ی مجله‌ی خرد ورز (فصل‌نامه‌ی شماره 2) با مطالب متنوع فرهنگی و ادبی منتشر شد.

هادی غلام دوست

 

به گزارش تیترما؛ افشین معشوری مدیرمسئول و سردبیر فصل‌نامه‌ی خرد ورز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ی فرهنگی تیترما اعلام کرد: در این شماره مطالبی از محسن بافکر لیالستانی، دکتر علی خوشه‌چین، قاسم اکبریان، شمیم مهرزاد و پرهام پارسا در حوزه‌ی نقد و یادداشت منتشر شده است.

هم‌چنین در بخش گفت‌وگو با مصاحبه‌یی اختصاصی با «یزدان موسی‌پور» پژوهشگر اهل رامسر و نویسنده‌ی کتاب «هنرهای صناعی شهرستان رامسر» انجام شده است.

سردبیر خرد ورز هم‌چنین به داستان‌هایی از هادی غلام‌دوست، عطیه مسنن مظفری، انسیه خسروی، زنده‌یاد مهدی اخوان لنگرودی و زنده‌یاد نادیا خوش‌لقا اشاره کرد و افزود: در بخش ترجمه نیز مطلبی از منیر نسیم با عنوان «اصل حال نویسنده‌ها چطور است» منتشر شده است که از نشریه‌یی آلمانی برگردان شده است.

وی گفت: در صفحات شعر نیز تازه‌ترین شعر شمس لنگرودی به هم‌راه اشعاری از زنده‌یاد بیژن نجدی و زنده‌یاد علیرضا کریم، سیدعلی صالحی، عباس گلستانی، بهرام خاراباف، فرامرز محمدی‌پور، حمیدرضا اقبالدوست، سیمین الوند، وحید میررفتار، مرتضی کاظمی، حامد بشارتی و فرزان زارع منتشر شده است.

نگاهی به یک شعر از «کریم رجب‌زاده لنگرودی» نوشته‌ی رحمان کاظمی و یادنامه‌یی برای زنده‌یاد «حیدر مهرانی» از دیگر مطالب این شماره‌ی خرد ورز است.

خردورز را در لاهیجان از کتابفروشی فرازمند (روبه‌روی باغ ملی) و کیوسک جهانگیری (جنب انتقال خون) و در لنگرود از دفتر نشر یانا (بلوار شریعتی، کوی بسیج، مجتمع مولن روژ) تهیه کنید.

برای سایر شهرها نیز به صورت پستی قابل تهیه است، به این منظور می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۱۵۵۹۹۴۰۴ و یا -۰۱۳۴۲۵۵۵۲۲۳ تماس بگیرید.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی