صمد مرفاوی: مرحله بعدی بازی‌ها دشوار است
صمد مرفاوی: مرحله بعدی بازی‌ها دشوار است
 سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: در مرحله نهایی مقدماتی قهرمانی جام ملت‌های آسیا، بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت اما این فرصت را داریم تا هم تیم را تقویت و هم تمرینات‌مان را پیگیری کنیم.

عبدالصمد مرفاوی

به گزارش تیترما به نقل از گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم جوانان فوتبال ایران امروز در سومین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی جوانان امارات رفت. شاگردان عبدالصمد مرفاوی که پیش از این با پیروزی برابر قرقیزستان میزبان و برونئی تا حدودی صعود خود را از گروه J مسابقات قطعی کرده بودند، در دیدار امروز به برتری ۲ بر صفر دست یافتند.

مرفاوی در نشست خبری پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم که بازی سختی داریم چرا که امارات به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول بود و برای صعود شانس داشت.

وی افزود: امارات تیم خوبی است و اطلاع داشتیم که با تمامی توان وارد زمین می‌شود. ما بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. در نیمه دوم استراتژی خود را تغییر داریم و کاملا بر بازی مسلط شدیم. همین باعث شد تا به گل برسیم و در ادامه هم گل دوم را به ثمر رساندیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. خوشبختانه موفق شدیم به هدف‌مان برسیم و با اقتدار صعود کنیم.

سرمربی تیم جوانان ایران اضافه کرد: بازی‌های قبلی امارات را دیده بودیم و می‌دانستیم که این تیم در عمق خط دفاعی مشکل دارد. به همین دلیل وینگرهای ما، باز حرکت می‌کردند. با این حال مدافعان امارات بسیار بسته بازی می‌کردند و همین‌ اجازه حرکت به مهاجمان ما را نداد.

مرفاوی اضافه کرد: در مرحله بعدی بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت. استعدادهای خوبی در فوتبال ایران داریم و تا ۶ ماه آینده که مرحله نهایی آغاز می‌شود، فرصت مناسبی است که هم تیم را تقویت کنیم و هم تمریناتمان را پیگیری کنیم تا بتوانیم راهی جام ملت‌ها شویم.

مرفاوی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی درباره حضور در شهر بیشکک و کشور جمهوری قرقیزستان نیز گفت: ما از اینجا خاطره خوبی خواهیم داشت چرا که موفق به صعود شدیم. از میزبانی فدراسیون و مردم قرقیزستان تشکر می‌کنم.

  • منبع خبر : ایرنا