حکم اعدام سارق بزرگراه نیایش صادر شد
حکم اعدام سارق بزرگراه نیایش صادر شد
 رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.

سارق اتوبان نیایش

 

به گزارش تیترما؛ ایرنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: علی القاصی‌مهر در شورای عالی مسئولان قضایی به ارائه گزارشی درباره روند رسیدگی‌های قضایی انجام‌شده در مورد برخی پرونده‌های سارقان به عنف و متجاوزان به حقوق عمومی پرداخت.

رسیدگی خارج از نوبت و بدون اغماض به پرونده‌های جرایم خشن

وی با بیان اینکه رسیدگی‌های قضایی نسبت به این قبیل مجرمان، «خارج از نوبت، قاطعانه و بدون اغماض» است، افزود: پرونده سه نفر دیگر از سارقان به عنف که دارای سرقت‌های متعددی بودند با عنوان اتهامی «محاربه» در دادسرای شهریار در حال رسیدگی است و مقرر شده که پرونده این سارقان نیز بعد از ارجاع به دادگاه انقلاب به صورت خارج از نوبت رسیدگی شود.

 

وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ۲۷ مرداد سال جاری از دستگیری این سارق خبر داد و افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان با سوءاستفاده از ترافیک بزرگراه نیایش به خودروی مالباخته نزدیک شده و با خشونت و درگیری تلفن‌ همراه زن جوان را سرقت‌ کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصدهای گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.

هفتم شهریور نیز علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده به دادگاه ارسال شد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش ۱۹ شهریور با حضور ۴۰ شاکی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزاری شد.

  • منبع خبر : ایرنا