چرا باید «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال باشد؟!
چرا باید «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال باشد؟!
چرا باید چند نفر (توجه کنید فقط چندنفر) بشوند همه‌کاره‌ی فدراسیون فوتبال و چرخشی پست‌ها را بین خودشان تقسیم کنند.

فدراسیون فوتبال

 

تیترما- افشین معشوری / در بلبشوی فوتبالِ این روزهای ایران، در به روی پاشنه‌ی سابق چرخید  و یک بار دیگر اهالی ‌ظاهراً نه‌چندان «اهل» رای‌بده! «مهدی تاج» را به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران برگزیدند و «مهدی محمدنبی» و «منصور قنبرزاده» به‌عنوان نواب او، و «محمدرضا ساکت» به عنوان عضو هیئت رییسه به فدراسیون فوتبال رفتند و به زودی سکان کار را به دست خواهند گرفت.

یک نگاه مثبت می‌گوید تاج «کارلوس کی‌رُش» را روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران برخواهد گرداند -که البته اگر با خوش‌بینی بپذیریم این اتفاق خواهد افتاد- باید دید آیا در این فاصله‌ی کم تا مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲  مرد پرتغالی خواهد توانست تیم هزار تکه‌ی ایران را به انسجام برساند یا خیر؟!

با این حال؛ از حال و هوای فوتبال ملی که بگذریم باید گفت سال‌هاست در این دور باطل گیر افتاده‌ایم و جمع کنونی برگزیدگان تنها یک نفر به نام «علی کفاشیان» را کم دارند تا جمع دوستان گرمابه و گلستان جمع باشد وگرنه کیست که نداند ناراحتی قلبی‌ ممکن است دوباره چندی دیگر «مهدی تاج» را به بیمارستان بکشاند و فوتبال رو به موت ایران را دچار سکته‌ی ناقص و محکومیتی نظیر پرونده‌ی «ویلموتس» کند؟!

از قضاوت افراد باید گذشت؛ اما در کشوری که فوتبالیست‌های پیشکسوت‌ و تحصیل‌کرده کم نداریم؛ چرا باید چند نفر (توجه کنید فقط چندنفر) بشوند همه‌کاره‌ی فدراسیون فوتبال و چرخشی پست‌ها را بین خودشان تقسیم کنند و شوربختانه نهادهای اقتصادی هم تنها در صورت ریاست این‌ها بر فدراسیون «اسپانسر پیدا و پنهان فوتبال ایران» باشند، آیا این آغاز یک فساد گسترده نیست؟

  • نویسنده : افشین معشوری
  • منبع خبر : اختصاصی