اکبر کارگرجم: استقلال حتی اگر شد بد بازی کند اما امتیازات را درو کند
اکبر کارگرجم: استقلال حتی اگر شد بد بازی کند اما امتیازات را درو کند
استقلالی ها اگر به حواشی توجه نکنند،فقط به بازی خودشان فکر کنند و چینش خوبی داشته باشند حتما می تواند قهرمان شوند.

به گزارش تیتر ما؛ اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی های پایتخت، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرنگار ورزشی تیتر ما ازشرایط این روزهای استقلال گفت:

استقلال نباید فکرکند که ۶ امتیاز جلو است،استقلال باید همه بازی ها را ببرد و حتی اگر شد بد بازی کند اما امتیازات را درو کند.آبی پوشان باید فقط به برد فکر کنند و به گذشته و ۶ امتیاز خود هم فکر نکنند.

چهار بازی باقی مانده استقلال را چطور می بینید؟استقلال باید با فولاد،ایرالکو،مس رفسنجان و نفت روبرو شود!

تمام تیم ها مقابل استقلال انگیزه بالایی دارند و فقط می خواهند استقلال را ببرند،آبی ها باید فکر کنند که همه این تیم ها یکی از یکی قوی تر اند و فقط برای برد بازی کنند.استقلال اگر تیمی را دست کم بگیرد ممکن است با مشکل مواجه شود.

امیدوار هستید استقلال این فصل قهرمان شود؟

استقلالی ها اگر به حواشی توجه نکنند،فقط به بازی خودشان فکر کنند و چینش خوبی داشته باشند بله حتما می تواند قهرمان شوند.استقلال بازیکنان خوبی دارد.

شما سال ۵۲ درحالی که مدافع بازی میکردید به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شدید،به عنوان بازیکنی که سالها در این پست بازیکرده عملکرد خط دفاع استقلال را چطور می بینید؟آبی ها تا این لحظه بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند!

متاسفانه استقلال دو مدافع خوب خود را از دست داد اما امیدوارم بازیکنانی که جایگزین شدند، جای خالی یزدانی و مرادمند را پر کنند و سعی کنند اول دفاع کنند و در وهله بعد در ضد حملات به دنبال گلزنی باشند.چرا که اگر غافلگیر شوند و گل اول را دریافت کنند جبران کردن گل خورده برایشان سخت می شود.

  • منبع خبر : اختصاصی