ضیا عربشاهی: چطور به خودشان اجازه دادند بازیکنان بی‌کیفیت به پرسپولیس بیاورند؟
ضیا عربشاهی: چطور به خودشان اجازه دادند بازیکنان بی‌کیفیت به پرسپولیس بیاورند؟
ضیا عربشاهی بازیکن اسبق قرمزپوشان تهرانی از عملکرد کادر فنی پرسپولیس در خصوص بازیکنان خارجی جذب شده و انتشار لیست خروجی این تیم ۶ هفته مانده تا پایان لیگ، به شدت انتقاد کرد.

تیترما /ضیا عربشاهی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت: از روز اول هم گفتم به جز دفاع وسط‌مان بقیه خارجی هایی که به تیم اضافه شدند در حد پرسپولیس نبودند. جای تعجب دارد که یک سرمربی چطور به خود اجازه می دهد بازیکنان بی کیفیت این چنینی را به تیم بزرگی مثل پرسپولیس که میلیون ها هوادار دارد اضافه کند و از آن ها استفاده کند مخصوصا دفاع راست‌مان که در حد و اندازه بازیکنان لیگ دو ما هم نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حواشی مربوط به انتشار لیست خروج پرسپولیس عنوان کرد: مربی که هنوز لیگ تمام نشده و ۶ بازی حساس پیش رو دارد چطور از لیست مازاد و خروجی در تیمش صحبت می شود؟ این کار باعث می شود بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به هم بریزند و جام را پیش از موعد از دست بدهند! اگر شرایط روحی بازیکنان مساعد نباشد بدون شک نمی توانند توقعات را برآورده کنند.

وی افزود: لیست های خروجی منتشر می شود و از برخی از بازیکنان به عنوان خروجی فصل بعد نام برده می شود که کار درستی نیست و نباید حتی زمزمه هایش در تیم شنیده شود. چنانچه این صحبت ها حاشیه سازی و دروغ هم باشد باشگاه پرسپولیس باید بلافاصله آن را تکذیب کند.

عربشاهی در آخر در خصوص قهرمان پایان فصل خاطر نشان کرد: پرسپولیس با وجود اینکه ۶ امتیاز کم دارد اما اگر با دو مهاجم کار کند و خوب ارنج شود و سید جلال هم به عنوان یک بازیکن توانمند و مدیر در زمین حضور داشته باشد، شانس قهرمانی دارد.

 

  • منبع خبر : اختصاصی