سرمربی هال‌سیتی: الهیار صیادمنش جوری بازی می‌کند که انگار چند فصل اینجا بوده است
سرمربی هال‌سیتی: الهیار صیادمنش جوری بازی می‌کند که انگار چند فصل اینجا بوده است
سرمربی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس گفت: «اللهیار صیادمنش» باید خود را با شرایط جدیدی هماهنگ کند ولی همین الان هم جوری بازی می‌کند که انگار چند فصل در این تیم بوده است.

اللهیار صیادمنش

به گزارش تیترما؛  ایرنا نوشت:  اللهیار صیادمنش دیشب برای دومین بار در ترکیب اصلی تیم هال‌سیتی قرار گرفت و نخستین گل خود را هم برای این تیم به ثمر رساند. او با نقشی که در پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل کاردیف‌سیتی داشت، به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

«شوتا آرولادزه» سرمربی تیم هال‌سیتی پس از پایان این بازی درباره گلزنی مهاجم ایرانی تیمش اظهار کرد: نخستین گل برای هر بازیکنی فوق‌العاده است. او به جمع ما پیوست، نخستین بازی‌اش را در خانه انجام داد و گلزنی کرد؛ گلی برای خودش، خانواده‌اش، دوستانش و ما.

وی افزود: صیادمنش باید خود را با فرهنگ و سبک بازی تیم هماهنگ کند؛ با این وجود شرایط او به گونه‌ای است که انگار چند فصل در اینجا بازی کرده است. او بازیکن قدرتمندی است و زمان‌بندی خوبی دارد. در صحنه‌ای که گل زد هم از بازی‌خوانی خود استفاده کرد و سریع و هشیار بود. شاید این گل آسان به نظر برسد ولی قرار گرفتن میان مدافع و دروازه‌بان حریف آسان نیست.

  • منبع خبر : ایرنا