مهرزاد معدنچی: قول می‌دهم فجر در لیگ برتر بماند
مهرزاد معدنچی: قول می‌دهم فجر در لیگ برتر بماند
مربی فجرسپاسی شیراز گفت: به جرات می توانم بگویم اولین بازی بود که می دیدم بازیکنانمان با تمام وجود می خواهند که بازی را ببرند، تلاششان را کردند ولی خب فوتبال است و هزار اتفاق.

فجر سپاسی شیراز

به گزارش تیترما؛ مهرزاد معدنچی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص تغییرات اخیر کادرفنی فجرسپاسی و شکست مقابل شهرخودرو اظهار داشت: با توجه به اینکه دو روز قبل از مسابقه باشگاه تصمیم به قطع همکاری با آقای کلانتری گرفته بود در آستانه دیدار با شهرخودرو شرایط بسیار دشواری داشتیم.

وی افزود: من چون تیم شهرم را دوست داشتم و به باشگاه فجرسپاسی مدیون هستم تصمیم گرفتم این مسئولیت را بر عهده بگیرم. در این فرصت ۴۸ ساعته تا مسابقه، فرصت تمرین نداشتیم و با همان تفکرات قبلی کار را پیش بردیم چون کسی به تیم اضافه نشده بود و فقط آقای کلانتری از تیم جدا شدند. سعی کردیم در این فرصت کم بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی برای بازی آماده کنیم.

مربی فجرسپاسی شیراز در ادامه گفت: پیش بینی می شد که مقابل شهرخودرو بازی سختی را داشته باشیم. آن ها از ابتدای دیدار پر توان بازی کردند. به جرات می توانم بگویم اولین بازی بود که می دیدم بازیکنانمان با تمام وجود می خواهند که بازی را ببرند تلاششان را کردند ولی خب فوتبال است و هزار اتفاق، من از همه آن ها راضی هستم. این قول را می دهم که در آینده چه بنده باشم و چه کس دیگری بیاید این تیم در لیگ برتر می ماند.

وی گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد، تفکرات گذشته از تیم رفته است و ان شاا.. با تفکرات جدید تغییر رویه خواهیم داشت. مطمئنا اگر بنده هم باشم زمان این را دارم که شکل تمرینات را تغییر بدهم و تفکرات خودم را در تیم پیاده کنم تا بتوانیم در ادامه راه نتیجه بگیریم و فجر را در لیگ برتر حفظ کنیم.

معدنچی در پایان گفت: وظیفه خودم می دانم که از تماشاگرانمان و مردم خوب شیراز بابت نتایجی که گرفتیم عذرخواهی کنم، این را بدانید که سال گذشته هم ما در مقطعی ناامید شده بودیم مصاحبه ای را در آن روزها انجام دادم و گفتم ما به لیگ برتر صعود می کنیم و الان هم با قاطعیت اعلام می کنم که با این بازیکنان و این تفرات تیممان در لیگ برتر خواهد ماند.