دیدی که آه کشیدم و باران بارید؟!
دیدی که آه کشیدم و باران بارید؟!
انتشارات یانا اعلام کرد: مجموعه‌شعر «دیدی که آه کشیدم و باران بارید؟!» چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش تیترما؛ مدیر نشر یانا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تیترما، با اعلام خبر انتشار «دیدی که آه کشیدم و باران بارید؟!» افزود: این مجموعه شعر دارای ۷۸ قطعه شعر کوتاه از سروده‌های «سیمین الوند» است.

سیمین االوند؛ شاعر و فرهنگی بازنشسته‌ی گیلانی اهل رشت است و «مجموعه‌شعر دیدی که آه کشیدم و باران بارید؟!» نخستین اثری است که به دست چاپ می‌سپارد.

این شاعر گیلانی هم‌چنین دارای مجموعه شعرهای چاپ نشده‌ی دیگری است که به زودی منتشر خواهد کرد.

«دیدی که آه کشیدم و باران بارید» با ۱۱۲ صفحه و قطع رقعی به قیمت پشت جلد ۴۰۰۰۰ تومان به علاقه‌مندان ادبیات عرضه شده است.

دوست‌داران کتاب، جدا از کتاب‌فروشی‌های معتبر می‌توانند مستقیماً از «فروشگاه اینترنتی نشر یانا» به نشانی www.yanaapub.ir   «دیدی که آه کشیدم و باران بارید» را خریداری کنند و در منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

 

مدیر انتشارات یانا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تیترما اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی