ابراهیم طالبی: استقلال ساختار رقابتی محکمی ندارد!
ابراهیم طالبی: استقلال ساختار رقابتی محکمی ندارد!
آلمانی ها در مورد عملکرد و بازی بازیکنان نفت اصطلاح خرگوش های بی حال را به کار می برند، انگار نفتی ها به زمین آمده بودند تا ادای احترام به مهمانان استقلالی خود کنند، بی آزار و بی خطر!

به گزارش تیترما؛ ابراهیم طالبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیتر ما، در خصوص دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: رویارویی با نفت مسجد سلیمان شاید یکی از راحت ترین معادلاتی بود که استقلال در کل نیم فصل برای حل کردن داشت. استقلالی ها در یک بازی حساب شده با سه گل پیروز این میدان شدند، بازیکنان استقلال چه در عملکرد فردی و چه در کارگروهی و تیمی پیوسته برتر از نفتی ها بودند. در خط دفاع به راحتی تک حمله های نفتی ها را جمع می کردند، در میانه زمین مهدی پور در آرامش کامل بازیسازی و طراحی خود را داشت، یامگا و حسین زاده هم هرگاه اراده کردند از مدافعین نفت مسجد سلیمان گذشتند!

وی افزود: جای تعجب داشت که در این دیدار ما حتی شاهد دوندگی، جنگندگی و تلاش همراه با انگیزه که معمولا همه تیم ها مقابل استقلال و پرسپولیس دارند نبودیم! آلمانی ها در مورد عملکرد و بازی بازیکنان نفت اصطلاح خرگوش های بی حال را به کار می برند،انگار نفتی ها به زمین آمده بودند تا ادای احترام به مهمانان استقلالی خود کنند، بی آزار و بی خطر!

طالبی در رابطه با قهرمانی نیم فصل آبی پوشان عنوان کرد: استقلال با شایستگی قهرمان نیم فصل اول شد، در بیشتر بازی‌ها شااگردان مجیدی، خط ها و ربط های فنی و برنامه ریزی شده وجود داشت‌. عملکرد استقلال با بیشترین برد و گل زده، کمترین گل خورده و بدون باخت، بهترین عملکرد بوده و آن ها شایستگی قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر را داشتند.

وی در ادامه گفت: با احترام به آقای مجیدی باید نقش پر رنگ آقای آجرلو و درایت بالای ایشان در امر مدیریت را هم در این نتایج دخیل دانست. آجورلو بعد از مدت ها استقلال ناآرام و پر حاشیه و لگام گسیخته را به آرام ترین شرایط چندین فصل گذشته خود رساند و بستررا برای کادر فنی و بازیکنان ایجاد کرد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن مقابل حریفان خود ظاهر شوند.

جا دارد از عملکرد بازیکنان به خدمت گرفته شده ی این فصل استقلال هم به نیکی یاد کرد و از نقش‌شان در موفقیت استقلال یاد کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص نقاط ضعف این تیم بیان کرد: از آنجا که نمی خواهم در برق موفقیت ها، ضعف ها رانادیده بگیرم و با این امید که نقد در نگاه دوستان عناد و دشمنی قلمداد نشود باید بگویم که یکی از ویژگی های تیم های موفق و بزرگ،داشتن یک ساختار رقابتی محکم است. اگر به عملکرد استقلال خوب نگاه کنیم نمی توانیم ویژگی استحکام در عملکرد را برای فرهاد وشاگردانش صادر کنیم‌.

وی ادامه داد: استقلال در بازی مقابل فجرسپاسی به دلیل عدم تمرکز بازیکنان، بازی برده را به راحتی در واپسین لحظات از دست داد. مقابل آلومینیوم اراک بعد از گلی که از نقطه پنالتی به ثمر رساندند به تیمی تبدیل شدند که تنها برنامه آنها حفظ این برتری شکننده بود ودر نهایت کار به تساوی کشید، در دیدار دربی هم هر دو سرمربی با نداشتن جسارت در بزرگترین بازی یک فصل، نمایش سرد و بدون هیجانی را ارائه دادند چرا که هر دو برای نباختن به دربی آمده بودند و فوتبال دوستان شاهد یک بازی بی کیفیت و بدون هیجان بودند! استقلال مقابل ۹۰ ارومیه در جام حذفی هم عملکردی بسیار ضعیف داشت و شانش آورد که در دقایق پایانی توانست بازی باخته را بازدن گل به تساوی بکشاند و سپس در ضربات پنالتی پیروز شود.

خبرنگار:سارا افشار

  • منبع خبر : اختصاصی