اصغر طالب‌نسب: چرا باید انتقاد کرد و روی بازیکنان فشار آورد؟
اصغر طالب‌نسب: چرا باید انتقاد کرد و روی بازیکنان فشار آورد؟
هواداران باید بدانند امسال هدف استقلال قهرمانی است، تیم در صدر جدول است و خوب نتیجه می گیرد و کم کم به سمت ارائه‌ی بازی زیبا هم پیش می‌روند.

به گزارش تیترما؛ اصغر طالب نسب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص رویارویی استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: دیدار هفته چهاردهم استقلال و پرسپولیس هر دو تحت الشعاع داستان حذف از رقابت های آسیایی قرار گرفته بود! من تجربه این جریان را دارم؛ سالی که در استقلال بودم مدارک دیر ارسال شد و ما از جام باشگاه های آسیا کنار گذاشته شدیم! یادم نمی رود که در شیراز بازی داشتیم و هیچ کس فکر بازی نبود همه ناراحت بودیم چون زحمات یک ساله ما هدر رفته بود!

وی در ادامه گفت: تعدادی مسئول در ورزش کشور داریم که فقط می خواهند در آن جایگاه حضور داشته باشند و اعلام وجود کنند با اینها کاری ندارم اما شخصا از رییس جمهور خواهش می کنم برای این دو باشگاه یک برنامه جامع داشته باشد تا در طولانی مدت به ثمربنشیند. استقلال و پرسپولیس ویترین ورزش ما هستند و هواداران میلیونی دارند. با توجه به پتانسیلی که دارند و هزینه هایی که می کنندباید بتوانند در آسیا به بالاترین جایگاه ها برسند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عواقب حذف سرخابی ها از رقابت های آسیایی عنوان کرد: انگیزه بازیکنان با این اتفاق قطعا کمترخواهد شد! هر بازیکنی دوست دارد یک سطح بالاتر از جایگاهی که دارد بازی کند، وقتی در جام باشگاه های آسیا خوب بازی کنند پیشنهادات خوبی هم دریافت می کنند. سال گذشته بیشترین ترانسفر را پرسپولیس داشته است چون در رقابت های آسیایی خوب بازی کردند و نتیجه گرفتند. با لژیونر شدن بازیکن هم از نظر فوتبالی و هم به لحاظ مالی رشد خوبی خواهد داشت و طبیعی است که دنبال ترانسفر شدن باشد. وقتی یک سال زحمت بکشید تا به این نقطه برسید و بعد به راحتی از این رقابت ها کنار گذاشته می شوید انگیزه‌تان را از دست می دهید.

طالب نسب درباره شرایط استقلال و عملکرد این تیم در نیم فصل اول بیان کرد: در باشگاه های بزرگ نمی توان بازیکن را با یکی، دوبازی قضاوت کرد. در دیدارهای اول به عملکرد بازیکنان خارجی استقلال انتقادات زیادی می شد اما من همان موقع هم معتقد بودم بایدتا نیم فصل به آن ها فرصت داد چون فشار هواداران روی آن ها است نمی توان با یکی دو بازی آن ها را قضاوت کرد. هواداران باید بدانند امسال هدف استقلال قهرمانی است تیم در صدر جدول است و خوب نتیجه می گیرد و کم کم به سمت ارائه بازی زیبا هم پیش میر وند چرا باید به تیم انتقاد کرد و روی بعضی از بازیکنان خاص فشار آورد؟ شاید خواسته مربی از بازیکن همین عملکردی است که نشان می دهد. باید کمی منصفانه به قضیه نگاه کرد، سبک بازی استقلال امسال شبیه به زمانی است که کی روش سرمربی تیم ملی بود یعنی فوتبال متمرکز در باکس عقب دارند و بیشتر تمرکز روی این است که گل نخورند و بعد از موقعیت ها برای گلزنی استفاده کنند، تاالان هم با وجود دریافت تنها ۵ گل و نتایجی که کسب کرده اند در این زمینه خوب عمل کرده و نتایج خوبی گرفته اند.

 

 

خبرنگار: سارا افشار

  • منبع خبر : اختصاصی