ضیا عربشاهی: بعضی از بازیکنان در قدوقواره‌ی پرسپولیس نیستند
ضیا عربشاهی: بعضی از بازیکنان در قدوقواره‌ی پرسپولیس نیستند
با حضور صدری در پرسپولیس موافقم به این دلیل که او الان به زیر و بم پرسپولیس آگاهی دارد و می تواند به تیم کمک کند‌.

به گزارش تیترما؛ ضیا عربشاهی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتور اظهارداشت: بازی خوبی بود. پرسپولیسی ها به خوبی توانستند تراکتور را از جلو پرس کند، آن ها به تراکتوری ها اجازه نمی دادند که در خط دفاع بازی گردانی کنند این مسئله در دیدار قبل هم اتفاق افتاد. شاگردان یحیی در خط حمله هم به خوبی اضافه می شدند و ایجادموقعیت می کردند. وینگرهای چپ و راست پرسپولیس در چند دیدار قبلی اجازه نمی دادند که مدافعان چپ و راست به فاز حمله اضافه شوند ولی الان با نفرات زیادی حمله می کنیم و این بسیار خوب است.

وی افزود: پرسپولیس کار تیمی خوبی ارائه داد، ترابی در این دیدار از کارهای انفرادی خود کم کرده بود و در خدمت تیم بود. باید به کارهای تیمی و ترکیبی روی بیاوریم تا بتوانیم تیم حریف را خسته کنیم و مهاجمان را صاحب موقعیت کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس نسبت به فصل گذشته عنوان کرد: چند بازیکن در پرسپولیس هستند که هنوز خوب دراین تیم جا نیفتاده اند و این مسئله برای بازیکنی که در تیمی مثل پرسپولیس بازی می کند خیلی بد است. عده ای هم در تیم هستند که در قد و قواره پرسپولیس نیستند! پرسپولیس همیشه برای بازیکنان سکوی پرتاب است وقتی طارمی از بوشهر به پرسپولیس آمد کسی فکرش را نمی کرد که در باشگاه های پرتغالی بازی کند یا وقتی علیپور از راه آهن به پرسپولیس آمد کسی تصور نمی کرد این بازیکن آقای گل شود و در ادامه لژیونر شود‌. بازیکنان ما هم قابلیت تکنیکی بالایی دارند و هم از نظر فیزیکی خوب هستند فقط باید خود را با تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس وفق دهند تا بتوانند در این تیم ها موفق شوند.

عربشاهی در خصوص نقاط ضعف سرخپوشان بیان کرد: پرسپولیس نیاز به یک پلی میکر و مهاجم شش دانگ دارد، باید بین مهاجمان رقابت ایجاد شود تا تلاش کنند کیفیت بازی‌شان را بالا ببرند. آقای گل محمدی باید به مهدی عبدی اعتماد کند و اینطور نباشد که اینب ازیکن همیشه به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود. عبدی شایستگی این را دارد که در کنار آل کثیر بازی کند.

وی در رابطه با ادامه ی حضور صدری در جایگاه مدیریت پرسپولیس گفت: با حضور صدری در پرسپولیس موافقم به این دلیل که او الان به زیر و بم پرسپولیس آگاهی دارد و می تواند به تیم کمک کند‌. در درجه اول صدری را مناسب جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس میدانم و در درجه دوم دکتر نژاد فلاح، چرا که در زمانی که او در پرسپولیس حضور داشت برانکو را به این تیم آورد!

عربشاهی در پایان در واکنش به بیانیه اخیر پرسپولیس در خصوص کسر امتیاز از گل گهر تصریح کرد: با بیانیه پرسپولیس موافقم،وقتی کمیته استیناف هنوز حکمی نداده و پرونده را بررسی نکرده چرا باید از گل گهر امتیاز کسر شود؟ در این ماجرا مقصر فدراسیون وسازمان لیگ است.

خبرنگار: سارا افشار

  • منبع خبر : اختصاصی