بهتاش فریبا: تعامل مدیریت و کادر فنی باعث شده استقلال در صدر جدول باشد
بهتاش فریبا: تعامل مدیریت و کادر فنی باعث شده استقلال در صدر جدول باشد
کسانی که نمی توانند موفقیت استقلال را ببینند؛ وقتی می بینند تیم نتیجه می گیرد به دنبال ایجاد اختلاف بین کادرفنی هستند.

به گزارش تیترما؛ بهتاش فریبا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص شرایط فعلی استقلال و رویارویی این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: به نظرمی رسد همه چیز خوب است، هر کسی وظایف خود را انجام می‌دهد و هیچ کس در کار دیگری دخالت نمی کند، در حالی که سال‌های گذشته این طور نبود و نتیجه تعامل بین مدیریت و کادر فنی باعث شده استقلال در صدر جدول باشد.

وی افزود: استقلال بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک خواهد داشت البته هیچ دیداری در لیگ آسان نیست. آلومینیوم تیم خوبی است و جزو تیم هایی است که کمتر گل خورده و به نظر من فوتبال خوب و رو به جلویی ارائه می دهند. استقلال هم تیم تهاجمی است و از لحاظ فنی دیدار خوبی خواهد شد. استقلالی‌ها از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و به نظر می رسد عزم شان را برای قهرمانی جزم کرده اند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با بیانیه اخیر باشگاه پرسپولیس بیان کرد: سعی می کنم بیانیه ها را نخوانم برای اینکه هیچ ارتباطی به فوتبال ندارد! اگر دو امتیازی که استقلال از گل گهر گرفته است پس گرفته شود استقلال باز هم با اختلاف یک امتیاز در صدر جدول است، جدول را هم ما تغییر نداده ایم بلکه سازمان لیگ آن را تغییر داده است. اینکه هر تیمی دنبال منافع خودش باشد طبیعی است ولی در هر صورت همه چیز باید در زمین اتفاق بیفتد.

وی در خصوص احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های آسیایی عنوان کرد: امیدواریم تا پنج شنبه شرایط به گونه ای پیش برود که تیم های ما از آسیا حذف نشوند. برای فوتبال ما خیلی بد است که تیمی که از نظر رنکینگ در صدر آسیاست این اتفاق برایش بیفتد.

فریبا در واکنش به حواشی مربوط به دروازه بانان استقلال گفت: ما چون نزدیک باشگاه و تمرینات تیم نیستیم حق را کامل به کادرفنی می دهیم که چه کسانی را برای حضور در ترکیب تیم انتخاب کنند. در شرایطی که امکان مصدومیت، محرومیت و.. وجود دارد داشتن سه گلر آماده برای یک تیم اتفاق خوبی است البته که اداره آن ها برای کادر فنی سخت است. درهر صورت هر بازیکنی باید وظیفه خود را بداند و تصمیم نهایی با کادرفنی است.

فریبا در پایان در مورد تاثیر حضور پین روی نیمکت استقلال در نتایج این تیم تصریح کرد: تیم های بزرگ باید از وجود مربیان با تجربه استفادهکنند. آقای پین را خود آقای مجیدی آورده است، قطعا به تجربیات او آگاهی داشته و اگر قرار بر این باشد که چنین مربی بیاید و کمک نکند که نمی شود! تا جایی که می دانم تعامل و ارتباطات بین کادرفنی خوب است و هر کسی وظایف خود را انجام می دهد و نتایج تیم هم نشان دهنده همین است. کسانی که نمی توانند موفقیت استقلال را ببینند وقتی می بینند تیم نتیجه می گیرد به دنبال ایجاد اختلاف بین کادرفنی هستند.

خبرنگار: سارا افشار

  • منبع خبر : اختصاصی