مدیران استقلال تا پایان قرارداد از مجیدی حمایت کنند
مدیران استقلال تا پایان قرارداد از مجیدی حمایت کنند
مصطفی آجرلو پس از ورود به استقلال اقدامات خوبی انجام داده است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی یک از آنهاست

مرتضی هاشمی

به گزارش تیترما؛ مرتضی هاشمی زاده جمعه  ۹ مهر ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما اظهار داشت: رفتن مدیران سابق استقلال از این تیم با اتفاقاتی که رقم زدند چیزی شبیه به معجزه است، در این چند سال هواداران استقلال خیلی اذیت شدند و جای خوشحالی دارد که این افراد دیگر در باشگاه استقلال حضور ندارند.

وی افزود: آقای آجرلو پس از ورود به استقلال اقدامات خوبی انجام داده است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی یک از آن‌هاست. امیدوارم قرارداد مجیدی با استقلال صرفا عددی نباشد و مدیران استقلال تا پایان قرارداد او از مجیدی حمایت کنند.

هاشمی زاده تصریح کرد: امیدوارم هواداران، کادر فنی و باشگاه با هم همکاری کامل داشته باشند و به هم کمک کنند، به نظرم نباید اینگونه باشد که به عنوان مثال همه چیز سر آقای آجرلو خراب شود. امیدوارم این اتفاقات بتواند استارت خوبی استقلال باشد.

وی در خصوص تغییرات استقلال برای فصل جدید گفت: تمامی بازیکنانی که الان شناخته شدند بدون اسم به این تیم آمده و دیده شدند و اگر الان بازیکنان جوانی جایگزین نفرات پیشین شدند به این معنی نیست که این افراد کارایی لازمه ندارند و به نظرم بازیکنانی که در لیگ قهرمانان برای استقلال بازی کردند آینده درخشانی دارند و حتما می توانند به این تیم کمک کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: همه ما برای یک باشگاه بزرگ دور هم جمع شدیم و وجود ما نیز به خاطر این اسم بزرگ است. امیدوارم استقلال با حمایت هواداران به روزهای خوب خود برگردد.

  • منبع خبر : اختصاصی