دادگاه CAS به ضرر پرسپولیس رای داد + تکمیلی
دادگاه CAS به ضرر پرسپولیس رای داد + تکمیلی
نشریه سعودی در خبری مدعی شد که دادگاه حکمیت ورزش در خصوص شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس رای خود را به سود باشگاه عربستانی داده است.

پرسپولیس و cas

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه عکاظ سعودی در خبری اختصاصی مدعی شد که دادگاه حکمیت ورزش (CAS) روز گذشته جلسه‌ای در خصوص شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس برگزار کرده که خروجی آن به ضرر نماینده کشورمان منتج شده است.

عکاظ نوشت که رای دادگاه CAS به سود باشگاه النصر عربستان است و انتظار می‌رود تا کمتر از یک ماه دیگر نظر نهایی خود را اعلام کند. اگر این اتفاق به سود باشگاه النصر به اتمام برسد،‌ احتمال اینکه هم کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم پرسپولیس جریمه شوند وجود دارد و به باشگاه سعودی غرامت پرداخت خواهد شد.

 

تکمیلی

با وجود جوسازی رسانه‌های عربستان؛

تاریخ صدور رای CAS درباره شکایت النصر از پرسپولیس ۹ شهریور است

 

با وجود جوسازی رسانه‌های عربستان؛ تاریخ صدور رای CAS درباره شکایت النصر از پرسپولیس 9 شهریور است

رای دادگاه عالی ورزش (CAS) درباره شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس قرار است در تاریخ نهم شهریور ماه صادر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسانه عکاظ عربستان امروز در خبری مدعی شد که دادگاه عالی ورزش (CAS) رای خود در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس را به نفع طرف عربستانی صادر خواهد کرد و باشگاه ایرانی نیز جریمه خواهد شد.

ادعای رسانه عربستانی در حالی مطرح می‌شود که پیش از این نیز رسانه‌های این کشور در مقاطع مختلف و در زمان پیگیری روند پرونده در کمیته انضباطی AFC و فیفا،   النصر را برنده پرونده شکایت از پرسپولیس می‌دانستند که همواره ادعاهای این رسانه‌های سعودی رد شد. در این شرایط نیز پس از برگزاری جلسه استماع شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در دادگاه  CAS، به نظر می‌رسد هدف رسانه‌های عربستانی فقط جوسازی و شایعه‌پراکنی است.

در همین زمینه پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که دادگاه CAS فعلا رای خود در این پرونده را صادر نکرده و قرار است در تاریخ نهم شهریور ماه رای نهایی خود را در این‌باره اعلام کند.

بیشتر بخوانید

  • منبع خبر : فارس