اعضای هیئت‌مدیره برای حمایت از فرهاد مجیدی استعفا دادند
اعضای هیئت‌مدیره برای حمایت از فرهاد مجیدی استعفا دادند
علی نامداری مشاور پیشین هیئت مدیره‌ی استقلال گفت: وزارت ورزش هیچ ارزشی برای هوادار استقلال قائل نشد و این لکه‌ی ننگ تا ابد روی پیشانی مسعود سلطانی فر و علینژاد باقی خواهد ماند.

«علی نامداری» روز دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما  اظهار داشت: احمد مددی باشگاه استقلال را با جای دیگری اشتباه گرفته است و ارقام نامتعارفی برای تمدید بازیکنان پیشنهاد می‌دهد. او هیچ اقدام مثبتی برای تمدید با بازیکنان استقلال انجام نداده،بازیکنان استقلال احترام می خواهند، چطور بازیکنان با من سفید امضا می کنند اما با آقای مددی نه؟

وی افزود: بعد از مصدومیت عارف غلامی نه سراغی از او گرفته اند نه جواب تلفن او را می دهند، آقای فریاد شیران شما که دنبال این و آن هستید و به خبرنگاران می گویید چه چیزی بنویسند، شما باید پیگیر وضعیت این بازیکن باشید!

«نامداری» در انتقاد از عملکرد مدیران استقلال گفت: اگر این افراد فکر کرده اند که می توانند به همین سادگی باشگاه استقلال را نابود و راحت زندگی کنند کاملا در اشتباه‌اند،آه هواداران استقلال یقه‌ی آن‌ها را خواهد گرفت.

او همچنین در پاسخ به صحبت های احمد مددی که عنوان کرده بود قرارداد های بازیکنان استقلال نجومی بسته شده گفت: قرارداد هیچکدام از بازیکنان استقلال بالاتر از کمترین قرارداد تیم پرسپولیس نیست و بازیکنانی که با استقلال قرارداد امضا کردند با عشق و کمترین توقع قراردادشان را به ثبت رساندند و بحث مالی اولویت اول آن ها نبود.

علی نامداری در پایان گفت: اعضای هیئت مدیره برای حمایت از فرهاد مجیدی استعفا دادند، چرا که این روزهای استقلال را می دیدند. اعضای هیئت مدیره فرار نکردند و هشدار داده بودند که با این روند و آقای مددی در فصل نقل و انتقالات به مشکل می خورند. حق اعضای هیئت مدیره این نیست، اگر آن ها بدنبال عکس و جایگاه بودند الان در باشگاه حضور داشتند،از آقای مددی هم بهتر می توانستند بمانند چون حکم عضو هیئت مدیره را داشتند!

  • منبع خبر : اختصاصی