ملوان فراتر از یک تیم است و مردم با این تیم زندگی می‌کنند
ملوان فراتر از یک تیم است و مردم با این تیم زندگی می‌کنند
اعضای هیئت مدیره ملوان برای این تیم تصمیمات درستی بگیرند تا ملوان بتواند به روزهای خوب گذشته خود بازگردد.

ملوان بندرانزلی

«جواد شیرزاد» روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما با اشاره به شرایط ملوان اظهار داشت: ملوان همیشه به جنگندگی،تعصب و بازیکن سازی در رده های پایه خود شهره بوده که متاسفانه در چند سال اخیر بازیکن سازی در رده های پایه به خوبی انجام نشده.امیدوارم جوانان با آتیه ای که به تیم بزرگسالان ملوان اضافه می شوند راه گذشتگان خود را در پیش بگیرند.

وی افزود: به اعتقاد من در گذشته عرق و تعصب نسبت به پیراهن ملوان بیشتر بوده، چرا که به ما آموخته بودند ملوان فراتر از یک تیم است و همه با باخت این تیم ناراحت و با برد آن شاد می شوند.

شیرزاد همچنین در خصوص وضعیت کادرفنی و مدیریتی ملوان اظهار داشتدوستان شرایط ملوان را نه به صورت خیلی کامل اما به سرانجام نسبی رسانده اند.امیدوارم که اعضای هیئت مدیره ملوان برای این تیم تصمیمات درستی بگیرند تا ملوان بتواند به روزهای خوب گذشته خود بازگردد، چرا که در این شرایط اقتصادی کشور نمی توان باشگاه را بدون منابع مالی مناسب جلو برد.

پیشکسوت ملوان در پایان گفت: امیدوارم که به تیم های پایه نیز به اندازه تیم بزرگسان اهمیت داده شود.چرا که استان گیلان و شهرستان بندرانزلی این توانایی را دارد که بازیکنان زیادی به تیم بزرگسالان تحویل دهد و بدون شک می تواند بازخورد بسیار مثبتی برای تیم ملوان داشته باشد.

  • منبع خبر : اختصاصی