«زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته‌اند» رونمایی شد
«زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته‌اند» رونمایی شد
نخستین مجموعه شعر «یوسف هدایتی» با عنوان زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته‌اند در آستارا رونمایی شد.

به گزارش تیترما؛ در آیینی با حضور مسئولین شهر آستارا، شاعران و هنرمندان گیلانی از نخستین مجموعه شعر یوسف هدایتی -از شاعران جوان شهرستان آستارا- رونمایی شد.

در این مراسم که اجرای آن را «یاشار صلاحی» دیگر شاعر آستارایی به عهده داشت، پس از سخنان کوتاه امام جمعه آستارا و سرهنگ بهزاد قنبری، اکبر اکسیر پدر شعر فرانوی ایران با سپاس از فرامرز محمدی‌پور به عنوان «دبیر شورای تالیف، پژوهش و نشر آثار ادبی» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: انتشارات رج از شاعران جوان و انقلابی استان حمایت می‌کند و اقدام این انتشارات در چاپ مجموعه اشعار دفاع مقدس جای قدردانی دارد.

یوسف هدایتی

بر اساس گزارش خبرنگار تیترما؛ فرامرز محمدی‌پور از شاعران مطرح گیلان و مسئول صفحه‌ی ادبی روزنامه نسیم و دبیر تحریریه ماهنامه لنگرودفردا نیز در سخنان کوتاهی اظهار کرد: شاعران نسل جوان استان پایبند به پایداری هستند و در سال گذشته ۱۵ مجموعه شعر در این حوزه از شاعران گیلانی با حمایت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است.

آیین رونمایی از «زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته‌اند» با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی  و با حضور علاقه‌مندان ادبیات در اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

یوسف هدایتی متولد سال ۱۳۶۶ در آستارا و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است و از اوایل دهه ۸۰ در حوزه‌ی شعر فعالیت می کند.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی