انتخابات «خانه مطبوعات گیلان» برگزار می‌شود
انتخابات «خانه مطبوعات گیلان» برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان در روز چهارشنبه (اول اردیبهشت‌ماه 1400) از معرفی نامزدهای نهایی این دوره از انتخابات خبر داد.

دکتر فیروز فاضلی

به گزارش تیترما از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان  اظهار کرد: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان همزمان با انتخابات دو استان دیگر (گلستان و مرکزی) به‌صورت الکترونیک از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) از طریق تارنمای خانه مطبوعات کشور به نشانی khanehmatbooat.ir برگزار می‌شود.

فاضلی با اشاره به تائید نهایی ۳۲ نامزد این دوره از انتخابات خانه مطبوعات و رسانه گیلان، تصریح کرد: ۱۳ نفر به‌عنوان بازرس، ۸ نفر مدیرمسئول، ۶ روزنامه‌نگار (خبرنگار) و ۵ نماینده رسانه کشوری (دفتر سرپرستی نشریه و یا خبرگزاری) نامزدهای این انتخابات هستند که فهرست کامل نامزدها اینجا قابل مشاهده است.

مدیرکل اداره‌ی فرهنگ و ارشاد استان گیلان با بیان اینکه این مؤسسه در حال حاضر دارای ۳۵۲ عضو اصلی و ۱۰ عضو افتخاری است، ادامه داد: فقط اعضای اصلی خانه مطبوعات گیلان می‌توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه یادشده در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه باید هفت نفر برای هیئت مدیره و دو نفر برای بازرسی خانه مطبوعات گیلان انتخاب شود، اضافه کرد: هیئت مدیره شامل دو مدیرمسئول، سه روزنامه‌نگار و دو نماینده رسانه خواهد بود.

خانه مطبوعات گیلان تشکیلاتی صنفی رسانه ای است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است، افزود: وزن خانه مطبوعات گیلان از نظر جایگاه یک اعتبار و وزن ملی است و باید همگی تلاش کنیم که این وزن همچنان از لحاظ کیفی پایدار بماند.

 

  • منبع خبر : تارنمای اداره کل ارشاد استان گیلان