تا آخر فصل برای پرداخت بدهی استراماچونی وقت داریم
تا آخر فصل برای پرداخت بدهی استراماچونی وقت داریم
عضو هیئت مدیره و سخن‌گوی باشگاه استقلال می‌گوید خطری در این فصل استقلال را تهدید نمی‌کند و برای پرداخت بدهی استراماچونی تا پایان لیگ بیستم فرصت وجود دارد.

عضو هیئت مدیره استقلال

به گزارش تیترما؛ پس از این‌که FIFA استقلال تهران را محکوم به پرداخت یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۹ یورو جریمه به آندره‌آ استراماچونی کرد؛ سخن‌گوی این باشگاه اعلام کرد تا پایان فصل لیگ برتر بیستم فرصت وجود دارد و نگران بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات باشگاه نیست.

گفتنی است؛ استراماچونی ایتالیایی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال، به دلیل دریافت نکردن بخشی از مطالبات‌اش به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرده است که روز گذشته حکم این پرونده به استقلالی‌ها اعلام شد.

آندره آ استراماچونی

بر اساس خبر ایرنا؛ حجت نظری سخن‌گوی باشگاه استقلال درباره‌ی این پرونده گفت: استراماچونی از چند ماه پیش موضوع شکایت خود را دنبال می‌کرد و باشگاه هم تلاش کرد با اسنادی که در اختیار دارد، مبلغ پایین‌تری را به او بپردازد.

وی افزود: استراماچونی یک میلیون و ۶۸۰ هزار یورو درخواست کرده بود که فیفا بخشی از آن را تایید کرده است. اما ما اسنادی در اختیار داریم که می‌توانیم این حکم را از این هم کم‌تر کنیم. هنوز فرصت داریم که اسناد حکم را از فدراسیون بین‌المللی فوتبال درخواست و سپس به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم.

سخن‌گوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر برای پیروزی در این پرونده امید دارید؟ گفت: برخی مدیران پیشین باشگاه معتقد بودند که اگر استراماچونی وارد دعوا با باشگاه شود سه میلیون یورو جریمه می‌شویم و باید ظرف یک هفته هم آن را بپردازیم اما این ۲ ادعا رد شد. هم جریمه فیفا بسیار کم‌تر از آن مبلغ است و هم هم‌چنان فرصت تجدیدنظرخواهی داریم. امید داریم که این رای را بشکنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق هیچ تاثیری در پنجره نقل و انتقالاتی ما چه در حال حاضر و چه در نیم‌فصل نخواهد داشت و تا پایان فصل فرصت داریم که مبالغی را که در نهایت محکوم به پرداخت آن می‌شویم به استراماچونی بپردازیم. هیچ جای نگرانی نیست.