رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرگ یک بیمار۹۸ ساله در اثر ابتلا به کووید۱۹ در شاهرود خبر داد و گفت: با مرگ این بیمار شمار فوتی های کروناویروس شاهرود تا پنج شنبه 15 اسفندماه به 4 نفر رسیدند.

به گزارش تیترما، دکتر رضا چمن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این فوتی یک پیرمرد ۹۸ ساله و با سابقه بیماری مزمن تنفسی و دیابت بوده است.

وی ادامه داد: هر سه بیمار فوتی قبلی نیز سالمند و با سابقه بیماری های قلبی. عروقی و دیابت بودند.این جانباختگان ۶۷. ۷۳ و ۷۶ سال سن داشتند.

رییس علوم پزشکی شاهرود از افزایش مبتلایان قطعی شاهرود و میامی به ۳۳ نفر خبر داد و افزود: تاکنون جواب آزمایش ۹۷ نمونه ارسالی شاهرود به تهران دریافت شده که جواب ۶۴ نفر آنان منفی و تست ۳۳ نفر از آنان مثبت بوده است.

وی از بستری بودن ۱۱ نفر از مبتلایان قطعی به کروناویروس خبر داد و افزود: این بیماران هم اکنون در بیمارستان شاهرود تحت مراقبت و درمان هستند.

دکتر چمن از مراجعه سرپایی ۳۹۶ نفر با علایم حاد تنفسی به بیمارستان شاهرود خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۰۹ نفر از این مراجعان در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر ضرورت توجه بیش‌تر به توصیه‌های کارشناسان و پیشگیری بیشتر تاکید کرد و از عموم مردم خواست حتی‌الامکان در خانه بمانند.
انتهای پیام