رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در رشت
رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در رشت
از 10 عنوان کتاب دفاع‌مقدس با حضور نویسندگان و مسئولین استان گیلان در تالار گفت‌وگوی شهرداری رشت رونمایی شد.

به گزارش تیترما، اسماعیل محمدپور مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ی کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس عصر روز شنبه ۱۹ بهمن رونمایی شد و ۵ عنوان کتاب دیگر نیز در ۲۲ اسفند سال جاری و هم‌زمان با روز ملی بزرگداشت شهدا رونمایی می‌شود.

محمدپور افزود: این۱۰ عنوان کتاب در ۳ بخش خاطره، شعر و تاریخ شفاهی از نویسندگان گیلانی با حضور مسئولین استان و نویسندگان در تالار گفت‌وگوی شهرداری رشت رونمایی شد.

این شاعر و نویسنده‌ی گیلانی ادامه داد: پرداختن به نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس اعم از بازاریان، ورزشکاران، کارگران، دانشجویان، بانوان، روحانیون، هنرمندان یکی از رویکرد‌های اصلی ما در چاپ کتب خاطره و تاریخ شفاهی است.

بر اساس خبر خبرگزاری دفاع مقدس، محمدپور به کتاب «سلام» از «رسول شریفی»، «خرمشهر۵۹» اثر جمشید نری میسا و «مردان آذرخش» نوشته‌ی اعظم خوش خلق سیما اشاره کرد و گفت: کتاب «ماه آن سوی پنجه‌ها» مجموعه شعر رضا نیکوکار، «نامه‌های عمو ابراهیم» سروده‌ی حمیرا خدابنده، «لبخند به روایت زخم» اثر جمشید عباسی و «الفبای شرافت» نوشته‌ی «حنانه سفرگر» از جمله کتاب‌هایی بودند که رونمایی شدند.