سردار آزمون: سوارکاری را بیش‌تر از فوتبال دوست دارم
سردار آزمون: سوارکاری را بیش‌تر از فوتبال دوست دارم
مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت اعلام کرد که سوارکاری را به فوتبال ترجیح می‌دهد.

به گزارش تیترما از فارس، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت  سن پترزبورگ در جدیدترین مصاحبه‌اش با رسانه های روسیه عنوان کرد سوارکاری را بیش‌تر از فوتبال دوست دارد.

آزمون در مصاحبه با سایت اسپورت ۲۴ روسیه گفت: در فوتبال همه چیز بر وفق مراد پیش می رود. امیدوارم در ادامه فصل گل‌های بیش‌تری را برای زنیت بزنم. شکست در زندگی و در فوتبال طبیعی است و مهم این است که برای ادامه تلاش کنید.

وی درباره‌ی «سریک» اسب محبوبش و سوارکاری، اظهارداشت: فوتبال یا سوارکاری را ترجیح می دهم؟ بدون شک سوارکاری! برای ما مردم ترکمن صحرا، اسب و سوارکاری از همه چیز مهم‌تر است. به همین خاطر، علاقه‌ی من به سوارکاری طبیعی است چون در میان این مردم بزرگ شدم.

سردار درباره‌ی ۱۸ اسبش، عنوان کرد: برای آن‌ها مثل رئیس باشگاه در فوتبال هستم. آن‌ها هم مثل فوتبالیست‌ها تمرین می‌کنند و برنامه تغذیه دارند. آن‌جا برنامه‌های تحلیلی درباره‌ی اسب ها و کارشناسانی در این زمینه وجود دارند. برای روشن تر شدن این موضوع این طور می‌گویم: زنیت مثل سریک بهترین اسبم است و بقیه اسب‌هایم مثل لوکوموتیو، اسپارتاک و … هستند.

مهاجم ایرانی اهل شهر گنبدکاووس گفت: در یکی از زیباترین شهرهای روسیه زندگی می‌کنم. خانواده ام هم نیز از حضور در این‌جا مثل من رضایت دارند. دوستان زیادی را در اینجا پیدا کردم و همه چیز خوب است.