دستگیری ۶ سرشاخه‌ی یک شرکت هرمی در کرج
دستگیری ۶ سرشاخه‌ی یک شرکت هرمی در کرج
رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، باند کلاهبرداری شرکت هرمی در "کمالشهر" کرج شناسایی و 6 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش تیترما، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه‌ی کمالشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره‌ی مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، شش نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد، آن ها از راه های مختلف و به بهانه‌ی کار در شرکت های پردرآمد، به تهران دعوت کرده و پس از این که مبالغ هنگفتی با عناوین خاص از جمله حق ورود به شرکت و هزینه‌ی اسکان و .. دریافت می کردند، آن فرد را مجبور به ادامه‌ی همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می‌کردند.

بر اساس گزارش ایسنا از پلیس البرز، رییس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه‌ی کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.