«فرامرز صدیقی» از بیمارستان مرخص شد
«فرامرز صدیقی» از بیمارستان مرخص شد
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به پیگیری‌های این صندوق برای روند درمانی «فرامرز صدیقی» از ترخیص این هنرمند پیشکسوت از بیمارستان خبر داد.

فرامرز صدیقی در بیمارستان

به گزارش تیترما از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی گفت: با توجه به بهبود نسبی استاد صدیقی با هماهنگی تیم پزشکی، مقرر شد روند درمانی وی در منزل ادامه یابد.

وی ضمن قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان محل بستری این بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر کشورمان یادآور شد: طی هفته های گذشته بلافاصله پس از کسب اطلاع از بستری شدن وی، به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیمارستان محل بستری این هنرمند رفته و در گفت و گو با همراهان ایشان در جریان روند درمانی وی قرار گرفتیم.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر بیان کرد: ما قدردان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستیم. بی‌تردید تکریم پیشکسوتان و پرچمداران عرصه فرهنگ و هنر از رویکردهای مهم صندوق اعتباری هنر است، تمام تلاش ما این است علی رغم محدودیت های بودجه ای گامی هرچند کوچک در راستای رفاه هنرمندان کشور برداریم.

پوراحمدی همچنین با توجه به نیاز به ادامه روند درمانی این هنرمند پیشکسوت پس از ترخیص از بیمارستان، تأکید کرد: صندوق اعتباری هنر، تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا صدیقی در شرایط بهتری دوران بیماری را طی کند و تا سلامتی و بهبودی کامل وی، همراه و در کنار این هنرمند هستیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ابراز امیدواری کرد تا وضعیت درمانی و جسمی صدیقی همچنان روبه سلامتی و بهبودی کامل رفته و شاهد حضور ایشان در صحنه های هنر کشور باشیم.

به گزارش ایرنا؛ فرامرز صدیقی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر کشور در سال ۱۳۲۸ در شهر سقز واقع در استان کردستان به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرد.

خاک و آتش، پسر آدم، دختر حوا، قدمگاه، مارال، هزاران زن مثل من، عشق کافی نیست، اسکادران عشق، پاییز بلند، طعمه (نویسنده و کارگردان)، دادستان، دلشدگان، آخرین پرواز، دندان مار، زمان ازدست‌رفته از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی فرامرز صدیقی ست که در آنها ایفای نقش کرده است.

این هنرمند پیشکسوت در سال ۱۳۷۰ برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد برای فیلم دادستان در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

فرامرز صدیقی چند روزی ست به علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

  • منبع خبر : ایرنا