مجموعه‌رباعی «برکه» منتشر می‌شود
مجموعه‌رباعی «برکه» منتشر می‌شود
انتشارات «یانا»ی لنگرود از انتشار مجموعه‌رباعی «برکه» سروده‌ی نیره جهان‌بین در روزهای آینده خبر داد.

برکه+ انتشارات یانا+ نیره جهان‌بین

به گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما؛ مدیر انتشارات یانا در لنگرود از زیر چاپ رفتن مجموعه رباعی برکه اثر نیره جهان‌بین شاعر کلاسیک‌سُرای شیرازی خبر داد.

افشین معشوری مدیر نشر یانا اعلام کرد: «برکه» هم‌اکنون زیر چاپ است و به زودی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد؛ این مجموعه شامل ۲۰۸ قطعه رباعی از سروده‌های شاعر است که با ۱۱۴ صفحه در قطع رقعی روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها خواهد رفت.

مجموعه رباعی برکه با نوع جلد شومیز به قیمت ۷۵ هزار تومان و گالینگور ۹۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

نیره جهان‌بین متولد ۱۳۵۱ در شیراز و ساکن گیلان است.

 

انتشارات یانا در لنگرود فعالیت می‌کند و جدای از کتاب‌های پژوهشی عمده تمرکزش بر انتشار «شعر و داستان» است و به صورت تخصصی در حوزه‌ی ادبیات فعالیت دارد.

مدیر انتشارات یانا در گفت‌وگو با تیترما هم‌چنین اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

 

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی