مجموعه‌رباعی «تساوی» منتشر می‌شود
مجموعه‌رباعی «تساوی» منتشر می‌شود
دومین اثر مستقل «بهرام مژدهی» با نام «تساوی» توسط انتشارات یانا منتشر می‌شود.

تساوی - بهرام مژدهی

به گزارش تیترما؛ بهرام مژدهی شاعر گیلانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تیترما اعلام کرد: دومین مجموعه از رباعیاتم با نام «تساوی» زیر چاپ رفته است و در اوایل اردیبهشت روانه‌ی کتابفروشی‌ها خواهد شد.

«تساوی» شامل ۱۱۰ قطعه رباعی است و دومین اثر مستقل «مژدهی» پس از «یک دوم» است که در سال ۹۳ توسط نشر فصل پنجم منتشر شده است.

مجموعه رباعی «تساوی» با ۱۲۰ صفحه، در قطع جیبی در دو شکل «شومیز و گالینگور» به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. قیمت نوع گالینگور ۷۰ هزار تومان و شومیز تساوی ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

بهرام مژدهی متولد ۱۳۵۱ است و جدای از «یک دوم و تساوی» مجموعه‌یی از رباعیات شاعران رباعی‌سرا را پیش‌تر با نام «جذبه» منتشر کرده است و در کارنامه دارد.

 

انتشارات یانا در لنگرود فعالیت می‌کند و جدای از کتاب‌های پژوهشی عمده تمرکزش بر انتشار «شعر و داستان» است و به صورت تخصصی در حوزه‌ی ادبیات فعالیت دارد.

افشین معشوری مدیر انتشارات یانا نیز در گفت‌وگو با تیترما اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

 

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی