نه می‌بخشم و نه فراموش می‌کنم
نه می‌بخشم و نه فراموش می‌کنم
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال مراکش در واکنش به اخراجش از این تیم گفت: آنان غرور من را شکستند هیچ وقت مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور را نمی‌بخشم.

خلیل هودزیچ

به گزارش تیترما به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال مراکش با کسب عنوان چهارمی جام جهانی فوتبال، شگفتی‌ساز جام بیست و دوم لقب گرفت.

مسوولان فوتبال مراکش چند ماه قبل از اعزام شیران اطلس به قطر، «وحید خلیل هودزیچ» مربی خود را برکنار و ولید الرکراکی را جانشین وی کردند. این برکناری به خاطر اختلاف هودزیچ با برخی از ستاره‌های مراکشی و روند آماده‌سازی تیم بود.

روزنامه اکیپ فرانسه با انتشار مصاحبه‌ای از مربی سابق شیران اطلس به نقل از وی نوشت: آنها غرورم را گرفتند. من نه می‌توانم آن را فراموش کنم و نه آنها را ببخشم. چون باید خداحافظی من با دوران مربیگری هم می‌شد.

در ادامه این گزارش آمده است: این مربی به دلیل اختلاف با حکیم زیاش ستاره سرشناس تیم ملی مراکش با فدراسیون فوتبال این به اختلاف خورد و در نهایت از هدایت تیم کنار گذاشته شد.

خلیل هودزیج در سال ۲۰۱۸ با وجود آنکه تیم ملی ژاپن را به جام جهانی روسیه رسانده بود در ماه‌های منتهی به این مسابقات از هدایت سامورایی‌ها برکنار شد.

وحید خلیل هودزیچ سرنوشتی مشابه دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران داشت با این تفاوت که مربی منتخب فدراسیون فوتبال مراکش موفق شد شیران اطلس را به جمع چهار تیم برساند اما کارلوس کی‌روش در این دوره از مسابقات سنگین‌ترین شکست یوزهای پارسی را در ادوار مختلف جام جهانی را به نام خود ثبت کرد و برای سومین دوره متوالی نتوانست ایران را به مرحله حذفی برساند.

  • منبع خبر : ایرنا