چگونه بازنشسته شویم؟!
چگونه بازنشسته شویم؟!
بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در صورت احراز شرایط بازنشستگی، می‌توانند درخواست بازنشستگی خود را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir ثبت و همه مراحل بازنشستگی خود را تا صدور حکم بازنشستگی از این طریق پیگیری کنند.

تامین اجتماعی

به گزارش تیترما؛ سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در باره جزئیات ثبت درخواست بازنشستگی به خبرنگار ایرنا گفت: بیمه‌شدگان این سازمان در صورت احراز شرایط بازنشستگی، می‌توانند درخواست بازنشستگی خود را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir ثبت و همه مراحل بازنشستگی خود را تا صدور حکم بازنشستگی از این طریق پیگیری کنند.

مجتبی طهماسبی آشتیانی اضافه کرد: در گام «ثبت اطلاعات» در صورت وجود مغایرت در میزان سوابق هم می‌توان از طریق کلید «اعتراض به سابقه» اعتراض خود را ثبت کرده و در پی آن فرایند ثبت درخواست بازنشستگی را ادامه داد.

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بعد از ثبت درخواست بازنشستگی، این درخواست در فهرست «تامین اجتماعی من – درخواست‌های من» قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: بعد از صدور حکم بازنشستگی توسط آخرین شعبه بیمه‌پردازی و تخصیص شماره مستمری، حکم مربوطه نیز در همین فهرست(تامین اجتماعی من – صندوق شخصی من) قابل مشاهده خواهد بود.

  • منبع خبر : ایرنا