«فصل‌نامه‌ی خرد ورز» منتشر شد
«فصل‌نامه‌ی خرد ورز» منتشر شد
فصل‌نامه‌ی اجتماعی، فرهنگی خرد ورز ویژه‌ی پاییز 1401 منتشر شد.

فصلنامه خردورز

به گزارش تیترما؛ فصل‌نامه‌ی اجتماعی فرهنگی خرد ورز که پیش از این به صورت دوهفته‌نامه و قطع روزنامه‌یی منتشر می‌شد، پس از وقفه‌یی یک ساله و با تغییر رویه‌ی چاپ از روزنامه‌یی به مجلد در روزهای پایانی شهریور ۱۴۰۱ منتشر شد.

بر اساس گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما؛ فصل‌نامه‌ی خردورز ویژه‌ی پاییز ۱۴۰۱ حاوی مصاجبه یا امیررضا بیگدلی (داستان‌نویس) و یادداشت‌ها و نقدهایی بر آثار منتشر شده از شاعران و نویسندگانی سراسر ایران است که در یک سال گذشته منتشر شده است.

بخشی از صفحات فصل‌نامه‌ی خردورز نیز به داستان‌هایی از امیررضا بیگدلی، شمیم مهرزاد، فرهاد ستوده‌نیا، الهام شعبانزاده گیلاکجانی، حسن هامان و… اختصاص یافته است.

دز نخستین شماره‌ی فصلنامه‌ی خردورز ؛ مقالات و یادداشت‌هایی از محسن بافکر لیالستانی، اکبر اکسیر، علی خوشه‌چین، ه. پورعقیل، علی طاهری‌پور، شورا عسکرزاده، بهرام خاراباف، فرامرز محمدی‌پور، مهرداد خدیر و فرزین کارگر منتشر شده است.

مدیرمسئول و سردبیر خردورز افشین معشوری است و این نشریه پیش‌تر شش سال به طور مرتب دو هفته یک بار منتشر می‌شده است که در یک سال گذشته بنا به صلاحدید مدیرمسئول و صاحب امتیاز متوقف شده بود.

گفتنی است این نشریه تنها از طریق پستی یا حضوری در دفتر مجله (لنگرود- بلوار شریعتی- کوی بسیج- پاساژ مولن روژ- انتشارات یانا) قابل تهیه است. علاقه‌مندان برای خرید غیرحضوری می‌توانند در واتساپ به شماره‌ی ۰۹۳۵۱۳۰۱۷۵۹ پیام بدهند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۵۹۹۴۰۴ تماس بگسرند.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی