کیک افتتاحیه‌ی لیگ برتر فوتبال با طعم پرتغال!
کیک افتتاحیه‌ی لیگ برتر فوتبال با طعم پرتغال!
لیگ بیست و دوم فوتبال برتر ایران از روز جمعه با دیدار جذاب و حساس استقلال و سپاهان در ورزشگاه خالی از تماشگر آزادی، آغاز خواهد شد.

پس از تعطیلات تابستانه، رقابت از روز جمعه به لیگ برتر فوتبال ایران باز می‌گردد و استقلال و سپاهان، یکی از جذاب ترین دیدارهای افتتاحیه ادوار لیگ را برگزار خواهند کرد.

زورآزمایی به سبک پرتغالی‌ها!

اینکه بالاخره قفل در را به روی مربیان خارجی گشودیم، قطعا بیش از همه روی کیفیت لیگ اثرگذار خواهد بود.
ساپینتو و مورایس دو تن از مربیان خارجی لیگ بیست و دوم هستند که البته برای تزریق اندیشه های خود به بدنه تیم‌هایشان نیازمند زمان هستند؛ اما باید بدانیم که اولین تصویر، کامل ترینِ آن نخواهد بود.

نقل و انتقالات سپاهان؛ رخ جدید زاینده رود!

شاید بزرگترین شباهت سپاهان این فصل با نسخه فصل گذشته اش “رنگ لباس این تیم” باشد.
تغییر و تحولات زیاد، کوچ نام‌ها از زاینده رود به پایتخت و البته پُرکردن جای خالی با خارجی‌ها، چهره سپاهان را تغییر داده است. تیمی که در سال های اخیر چیزی از مهره و اسمِ شهرت کم نداشته اما در کسب نتیجه و خلق جام، به واقع ناتوان شده بود‌.
حالا باید دید برنامه دستیار سابق مورینیو برای ساخت فصل جدیدی از سریال زاینده رود به چه فرجامی خواهد رسید.

نقل و انتقالات آبی‌ها؛ قهرمان با زور بازوی بیشتر!

ثبات، بهترین سوغات بازار نقل و انتقالات برای استقلال بوده است. غفوری، حسین زاده، ژستد و دانشگر تنها جداشده های ترکیب ثابت آن‌ها بودند که بجز کاپیتانشان که هنوز جایگزینی در جمعشان ندارد، باقی کوچ ها یا توافقی بود و یا با جایگزینی چه بسا کامل تر، کم رنگ شد.

بیشترین خرید آبی ها در جهت تقویت فازهجومی انجام شده که البته تمامی آن‌ها  به بازی سرنوشت ساز اول نخواهند رسید. از جمله محبی(به صورت قطعی) و کاوه رضایی( به صورت احتمالی).

خریدهای استقلال اما ظاهرا هنوز به پایان نرسیده و ممکن است با انفجار یک بمب از امارات، از صفت” خوب ” به “عالی” صعود کند.

رخ در رخ با دوستانِ سابق

ورزشگاه آزادی هرچقدر روی سکوها محکوم به سکوت است، درون مستطیل سبز روز پرهیاهویی خواهد داشت. دانشگر، نورافکن، شهباززاده، میرزایی بازیکنان مشترک دو تیم هستند.

حال باید دید دوئل دشوار پرتغالی‌ها در نهایت کدام رنگ را به اهتزار درخواهد آورد.

  • نویسنده : تینا نجفی
  • منبع خبر : اختصاصی