ستار همدانی: به مدیریت آجرلو ایمان داشته باشیم
ستار همدانی: به مدیریت آجرلو ایمان داشته باشیم
مدیریت استقلال نشان داد که در کمال آرامش و سکوت،انتخاب های خوبی داشته است.استقلال نقاط ضعف خود را پوشش داده و در خط حمله بازیکنان موثری جذب کرده است.

به گزارش تیتر ما؛ ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال روز شنبه یکم مرداد ۱۴۰۱ در خصوص وضعیت باشگاه استقلال با خبرنگار تیترما به گفت‌وگو پرداخت.

اگر بخواهید کمی درباره‌ی مدیریت باشگاه بگویید، مصطفی آجرلو چگونه مدیری است؟

من فکر می‌کنم با توجه به اتفاقاتی که در استقلال با حضور آقای آجرلو رخ داده ایشان عملکرد خوبی داشته اند.آقای آجرلو توانستند بسیاری ازحواشی را جمع کنند و شرح وظایفی که در باشگاه مشخص کردند بسیارخوب بوده است.

حضور ریکاردو ساپینتو به عنوان سکان دار جدید آبی ها را چطور می‌بینید؟

امسال بعد از جدایی فرهاد مجیدی، آجرلو با مربیان مختلفی مذاکره کردند که به اعتقاد من مربی خوبی انتخاب شده است وامیدوارم ساپینتو با مدیریت  آجرلو بتواند شرایط خوبی را رقم بزند و هواداران استقلال را شاد کند.

عملکرد استقلال در نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلال یارگیری خوبی داشته و توانسته است انسجام خود را حفظ کند،چرا که عده ای معتقد بودند استقلال در نقل وانتقالات عقب است اما مدیریت استقلال نشان داد که در کمال آرامش و سکوت،انتخاب های خوبی داشته است.استقلال نقاط ضعف خود را پوشش داده است و در خط حمله بازیکنان موثری جذب کرده که سرعت حملات استقلال را بسیار بالا برده است.امیدوارم آبی ها درمسابقات نتایج مطلوبی بگیرند.

نوع قرارداد بستن و عملکرد آبی ها در پرونده های حقوقی را به نسبت دوره های گذشته چطور می بینید؟

شیوه مدیریتی آجرلو نشان داده که توانسته به باشگاه نظم خوبی بدهد تا تمامی واحد ها وظایف خود را به خوبی انجام بدهند. آقای سمیعی هم به‌نظرم یکی از افرادی است که توانسته از حقوق باشگاه در زمان های مختلف دفاع کند و هم موضوع را به نفع باشگاه تمام کند که همه اینها نشان می دهد ایشان تجارب خوبی دارند.

استقلال در دوره های گذشته موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود نشده است،شما امیدوارید که استقلال این فصل بتواند به این مهمدست یابد؟

بنظرم با توجه به مدیریت آجرلو و یارگیری هایی که شده، چرا که نه.اما ما نباید این موضوع را اهرم فشار قرار دهیم که به تیم فشار وارد شود.در مجموع فکر میکنم باید به مدیریت سردار آجرلو ایمان بیاوریم،چرا که ایشان در فصل گذشته نشان دادند می توانند استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانند و باور دارم امسال هم می توانند این کار را تکرار کنند.

  • منبع خبر : اختصاصی