و سرانجام؛ جام!
و سرانجام؛ جام!
آبی‌ها تنها یک گام با تسخیر لقب قهرمان بدون شکست فاصله دارند. آن ها با کسب یک امتیاز نیز با ۶۸ امتیاز پرامتیاز ترین تیم ادوار لیگ خواهند شد اما کسب هفتادمین امتیاز، فصل رویایی آن‌ها را تکمیل خواهد کرد.

با مشخص شدن دومین تیم سقوط کرده به لیگ یک و عدم نیاز به هماهنگ بودن دیدارهای هفته پایانی، مصاف آبی‌های پایتخت و نفتمسجد سلیمان روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

عملیات نجات با موفقیت انجام شد!

شوک تغییر مربی برای مسجدسلیمانی‌ها به بهترین شکل ممکن اعمال شد.

در شش هفته ای که سکان هدایت M.I.S به رضا مهاجری محول شده، این تیم تنها یک‌بار آن هم مقابل گلگهر بازی را واگذار کرده استتا در نهایت با ۲۱ امتیاز، مجوز بقا در لیگ را دریافت کند.

مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی مدعی شد که شاگردانش با هدف حمله به شکست ناپذیری آبی‌ها به میدان خواهند رفت تااثبات شود این دیدار تنها روی کاغذ در شمایل یک دیدار تشریفاتی است.

آنالیز فنی؛

نفت با نفرات متعدد در دفاع قرار می‌گیرد و این امر، کار را برای حرکت در عمق سخت می‌کند.

پس ممکن است فرهاد بار دیگر و شاید برای آخرین بار به انتخاب زوج رمضانی و ژستد دست بزند تا ارسال های بلند از جناحین بهقصد سرزنی آسمان خراش‌ها مهم ترین برنامه گلزنی آن‌ها باشد.

برنامه تیم مهاجری برای گلزنی استفاده از ضد حملات است. در نتیجه آبی ها اگر کمربند خط میانی را با زبیر و مهدی پور محکم کنندمی‌توانند از اصلی ترین راه گلزنی میهمان جلوگیری کنند.

جام + متعلقات!

آبی‌ها تنها یک گام با تسخیر لقب قهرمان بدون شکست فاصله دارند.

آن ها با کسب یک امتیاز نیز با ۶۸ امتیاز پرامتیاز ترین تیم ادوار لیگ خواهند شد اما کسب هفتادمین امتیاز، فصل رویایی آن‌ها راتکمیل خواهد کرد.   

آبی ها همچنین این شانس را دارند که رکورد کمترین گل دریافتی تاریخ لیگ برتر را هم تسخیر کنند.

اما در قفس توری نیز حسین حسینی در صورت ثبت کلین شیت هجدهم به تنهایی در صدر جدول برترین دروازه بانان لیگ های ۱۶ تیمیقرار خواهد گرفت.

البته این در شرایطی است که آبی ها بتوانند از ملی پوشانشان استفاده نمایند.

آیا آبی‌ها با حفظ رکورد، جشن قهرمانی را شکوهمند خواهند کرد؟

خبرنگار:تینا نجفی

  • منبع خبر : اختصاصی